حالت تاریک
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش:

اتحاد رمز بازدارندگی ایران در مقابل دشمن است

اتحاد رمز بازدارندگی ایران در مقابل دشمن است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امروز اگر به این بازدارندگی در مقابل دشمن رسیده‌ایم به علت اتحاد نیروهای مسلح باهم است.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ همایش وحدت فرماندهان و مسئولین ارشد نیروهای مسلح استان کرمان در مجتمع آموزشی فرهنگیان شهرستان ماهان و به میزبانی سپاه ثارالله استان برگزار شد.

امیر غلامعلایان ضمن تبریک هفته فراجا به نیروهای مسلح استان در این همایش اذعان کرد: هفته وحدت یادگار گران‌قدر امام راحل است، بنابراین وحدت، اتحاد، یکرنگی و تعاملات اعتقادی فرهنگی و غیره باعث بازدارندگی و اطمینان خاطر مقام معظم رهبری است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش به نقش نیروهای مسلح در بازدارندگی اشاره کرد و گفت: وحدت و اتحادی که در پیش از انقلاب در مبارزات وجود داشت همان باعث پیروزی انقلاب شد 

وی ادامه داد: اوج همدلی و ارتباط نیروهای مسلح با مردم و انقلاب در ۲۲ بهمن ماه بود و پیوستن سازمانی‌ترین عنصر رژیم به نام ارتش با مبارزان، انقلاب را رقم زد.

امیر غلامعلیان اذعان کرد: ثمره این اتحاد و هماهنگی را ما در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که  اگر نبود این اتحاد، ما در مدیریت جنگ و اداره آن دچار مشکل می‌شدیم که ثمره پیروزی همین اتحاد با رهبری و مدیریت امام راحل بود.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش ادامه داد: معتقدیم که فرمانده ما ولی فقیه و نایب امام زمان ماست و  اعتقاد داریم  که راه مستقیم در مسیر حرکت راهی است که امام امت(امام‌خامنه‌ای) به ما نشان داده و در بدنه نیروهای مسلح وجود دارد و ما سرباز ایشان هستیم.

امیر غلامعلیان با بیان اينکه تنها اختلاف نیروهای مسلح در رنگ لباس آنان است،  گفت: امروز اگر به این بازدارندگی در مقابل دشمن رسیده‌ایم  به علت اتحاد نیروهای مسلح باهم است و اگر دشمن همچون حرکتی که دیوانه‌ای مانند صدام انجام داد، بخواهد تکرار کند  با سخت‌ترین شکل روبه‌رو خواهد شد زیرا جمهوری اسلامی یک دژ مستحکم است.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن جرأت بیان گزینه‌های روی میز را دیگر ندارد، عنوان کرد: دشمن امروز روی به جنگ ترکیبی آورده است زیرا توان مقابله ندارد و تهدید نظامی گزینه آخر است اما اولین تهدید برای ما امروز در فضای مجازی  است که دشمن برای رسیدن به آن به دنبال تغییر باورها و عقاید نسل جوان امروز است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: دشمن در صدد است تادر باورهای ما انحراف ایجاد کند و ذهن جوان ما را از گذشته پر افتخارش که برگرفته از مکتب عاشوراست،  گسست ایجاد کند و گذشته پر از موفقیت ما را ناامید جلوه دهد بنابراین جهاد تبیین، امروز در اولویت است .

امیر غلامعلیان اذعان کرد: جهاد تبیین فوریت و قطعیت دارد و  به هر حرکتی که در مقابل دشمن انجام می‌شود، جهاد تبیین گفته می‌شود و هر کسی  که در هر جایگاهی است باید رمز و راز موفقیت را برای نسل جوان تشریح کند تا بداند انقلاب از چه آشوب‌ها و دشمنی‌ها پرشکوه گذر کرده است تا بداند اتحاد به عنوان یک قدرت اثرگذار  چگونه خودش را نشان می‌دهد.

وی در پایان خاط نشان کرد: تعامل، یکرنگی و هم‌افزایی نیروهای مسلح، ادامه خواهند داشت تا دشمن بداند راه مستقیمی که هر روز در نمازهای یومیه آن را بیان می‌کنیم همان اتحاد و فرمانبرداری از امام امت (آیت‌الله خامنه‌ای) است و در این مسیر لحظه‌ای غفلت نخواهیم کرد.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از