حالت تاریک
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

اتهام‌زنی و شانتاژ‌بازی رژیم صهیونیستی دیگر اثری ندارد

اتهام‌زنی و شانتاژ‌بازی رژیم صهیونیستی دیگر اثری ندارد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت:

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ گفت: رژیم صهیونیستی هر زمان علیه ملت مظلوم فلسطین حمله‌ای انجام داد، با دفاع آنان مواجه شده است و در طول ۷۵ سال گذشته نیز همواره حمله‌کننده رژیم غاصی صهیونیست بوده و فلسطینی‌ها با امکانات کم دفاع‌کننده بوده‌اند.

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد بوده‌ایم که فلسطینی‌ها و محور مقاومت حرکت تهاجمی به خود گرفته‌اند و با این رویکرد، با نفی اسرائیل مواجه شده‌‌اند و این رژیم خود را به آب و آتش می‌زند و از هیچ جنایتی اعم از آدم‌کشی و کودک‌کشی دریغ نکرده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی که خود را در تنگنای نابودی می‌بیند و لحظات پایان عمر خود را با چشمان خود مشاهده می‌کند، هر کاری انجام می‌دهد و حتی مشاهده می‌کنیم که جای جلاد و شهید را عوض می‌کند و اخبار دروغ منتشر می‌کند، چرا که مافیای رسانه‌ای دست صهیونیست‌هاست و آنان اخبار کذب مطرح می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: آنچه که رژیم غاصب صهیونیستی طی ۷۵ سال گذشته بافت است با اتفاقات روزهای اخیر پنبه شده و تمام گزینه‌ها از بین رفته است، دیگر در منطقه آهنگ توافق با اسرائیل را نخواهیم داشت و کسی بر سر این اسب بازنده، شرط‌بندی نخواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی با بیان اینکه امنیت دیگر در رژیم صهیونیستی معنایی ندارد و امنیت در آنجا به خوف همه جانبه تبدیل شده است، عنوان کرد: امروز فرودگاه اصلی رژیم صهیونیستی زیر آتش است و تل‌آوویو زیر موشک‌های مقاومت قرار دارد؛ امروز غزه ایستاده و عقب‌نشینی نمی‌کند.

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: محور مقاومت این‌گونه نیست که غیر علمی، غیر‌کارشناسی و غیر فنی کارهای خود را پیش ببرد بلکه تمام برنامه‌های مقاومت حساب شده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با شیخ زکزاکی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند« با لطف و عنایت خداوند متعال این حرکتی که در فلسطین آغاز شده است، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها خواهد شد.»

 

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی روز خوش نخواهد دید و اینکه شاهد هستیم تمام هم و غم را برای نجات خود گذاشته‌اند، نشان از پیروزی کامل فلسطینی‌ها دارد، ابراز کرد: در این شرایط رژیم صهیونیستی دروغ، اتهام‌زنی و شانتاز می‌کند و تصاویر کودکان فلسطینی را به‌‌نام رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند؛ اما دیگر حربه زنگ‌زده رژیم غاصب صهیونیست اثری ندارد. 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی خاطرنشان کرد: روز گذشته شاهد خروش مردم برای حمایت از ملت فلسطین مقابل ساختمان بی‌بی‌سی بودیم، بنابراین دست و پا زدن رژیم کودک‌کش صهیونیستی حاکی از عجز، ناتوانی و شکست کامل اسرائیل دارد.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از