حالت تاریک
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان:

ادارات ستادی ستون هر اداره کل هستند

ادارات ستادی ستون هر اداره کل هستند

مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان گفت: رؤسای ادارات ستادی را تراز و ستون اداره کل هستند که باید با همگرائی و مشارکت اوامر مردم را رفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان؛ ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در جلسه‌ای صبح امروز پنج‌شنبه که با حضور رؤسای ادارات ستادی این اداره کل تشکیل شد بر نقش مهم ادارات ستادی در این اداره کل تأکید کرد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان رؤسای ادارات ستادی را تراز و ستون اداره کل دانست و خواستار همگرایی و مشارکت در این ادارات در ساماندهی به امورات مردم شد.

 

وی با توجه به جوان بودن کارکنان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: باید در نقشی که همه ما در اداره کل ایفاء می‌کنیم تحوّلی ایجاد کند تا مورد پذیرش مردم قرار گیرد.

 

امیری بیان کرد: شما باید یک برنامه تحولی با افق بلند مدت در حوزه کاری خود تعریف کنید که در آن بشود همه پروژه‌های مربوط به این اداره کل را مردمی کرد و یعنی مردم مشارکت حداکثری در پروژه‌ها داشته باشند.

 

مدیرکل افزود: در این موضوع نقش ادارات شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت است و تصمیم داریم ادارات شهرستانی را قوی‌تر از گذشته وارد چرخه توسعه منطقه کنیم.

 

 وی ادامه داد: با توجه به مردمی بودن دولت ارباب رجوع نباید در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان معطل بماند و باید سیستم تعریف شود که مردم بتوانند به آنچه از اداره ما درخواست دارند به راحتی در دسترس باشد.

 

شایان ذکر است، در این جلسه رؤسای ادارات ضمن اعلام نقطه نظرات خود بر هم‌افزایی عملکرد ستادی خود در ادارات تأکید کردند و مقرر شد برنامه تحوّلی به صورت مسئله محور در جلسات آتی به همراه راهکار ارائه دهند.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از