حالت تاریک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

اراده فلسطینیان در مبارزه رژیم صهیونیستی ستودنی است

اراده فلسطینیان در مبارزه رژیم صهیونیستی ستودنی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: اراده جوانان فلسطینی در مبارزه با ظلم رژیم کودک‌کش صهیونیستی دل مسلمانان جهان را شاد کرد که ستودنی است.

علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ضمن محکوم کردن، اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی، اراده جوانان فلسطینی را در مبارزه با ظلم ستودنی دانست.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: اراده مجاهدان و جوانان فلسطینی در مبارزه با ظلم و ستم رژیم کودک‌کش صهیونیستی ستودنی است و دل مسلمانان جهان را شاد کرد.

 

وی بیان کرد: قطعاً نتیجه این مبارزات پیروزی لشکر خدا و نابودی جبهه کفر است، مردم ایران هم نشان دادند در کنار تمام ملت‌های آزاده دنیا از اقدامات حماس و حزب‌الله حمایت می‌کنند.

 

خیرخواه با بیان اینکه حمایت ملت‌های مسلمان از این مبارزات نشانه دیدگاه اسلام به آزادگی انسان و مبارزه با ستمگران است، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی و هم شهدای مبارزه با استبداد جهانی چنین روزی را پیش‌بینی کردند و در هموار کردن این مسیر از تمام وجود مایه گذاشتند.

 

وی اظهار کرد: دستاوردهای امروز ملّت فلسطین نتیجه شهامت و پایداری ملت فلسطین و ثمره خون شهداء است.

 

خیرخواه در پایان خاطر نشان کرد: پیروزی از آن حزب الله است و خداوند را شاکر هستیم، بصیرت جوانان ما بالا است و در حمایت از مردم مظلوم غزه در کشور حرکت‌هایی راه افتاد که برای جوانان فلسطینی پشتوانه معنوی است.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از