حالت تاریک
معاون سیاسی دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی معظم کل‌قوا:

امروز مقاومت به برکت شهید‌سلیمانی دست پر است

امروز مقاومت به برکت شهید‌سلیمانی دست پر است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز مقاومت به برکت مجاهدت‌های شهید سلیمانی دست پر است و مقاومت در سطحی از توان راهبردی قرار گرفته که می‌تواند موازنه را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار رسول سنایی‌راد عصر امروز در مراسم آغاز رویداد مجازی تولیدات دیجیتال «مظلوم مقتدر» در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه خدا را شاکرم که این توفیق را دارم در جوار مقتدرترین مظلوم جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی حضور دارم، گفت: رویدادی که امروز افتتاح می‌شود، می‌تواند الهام‌بخش برای جهان بسیج باشد و یکی از ابعاد بزرگ نبرد اخیر هم موفقیت در این عرصه است؛ چرا که امپراتوری رسانه‌ای وصل به صهیونیست جهانی همواره دست برتر را جنگ رسانه‌ای داشته و تولید محتوا در فضای مجازی نیز ناکامی آن‌ها در جنگ اخیر است.

 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: در توصیف آنچه که این روزها اتفاق می‌افتد، غلاف غزه گفته می‌شود، چرا که صهیونیست‌ها شکست بزرگی در عرصه اطلاعاتی و نظامی متحمل شده‌اند.

 

وی ابراز کرد: محیط جغرافیایی باریکه غزه به اراضی اشغالی محدود نمی‌‌شود، این منطقه دارای ۳۶۴ کیومتر مربع است که ساکنین اصلی آن ۳۰ درصد، افراد بومی و ۷۰ درصد آنان مهاجرین هستند و این منطقه بزرگ‌ترین زندان رو باز جهان است که از یک طرف به آب و از طرف دیگر با دیواره‌های بتنی محاصره شده است.

 

 سردار سنایی‌راد با بیان اینکه ساکنان این منطقه ۸۰ درصد بیکار هستند و حتی افراد برای ماهگیری نیز محدودیت دارند، اظهار کرد: در پی عملیات جبهه حماس، سخنگوی القسام توضیح داد، تحت فشار صهیونیست‌ها بارها می‌مردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم عزتمندانه بمیرم.

 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: در مقطعی رونمایی از روابط عادی با رژیم صهیونیستی باب شده بود در حالی که مقام معظم رهبری هشدار می‌دادند که بر روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنید.

 

وی با بیان اینکه فلسطینی‌ها نه در کرانه باختری و نه در غزه امنیت ندارند، عنوان کرد: شهرک‌نشین‌ها شبه نظامی هستند و آگاهانه می‌دانند در منطقه‌ای که آمده‌اند باید در این منطقه بجنگند؛ دیوارهایی که دور غزه کشیده شده است دارای سه الی چهار متر ارتفاع است و این دیوارها مجهز به سنسورهای حرارتی، لمسی و لرزشی هستند و در چنین شرایطی مقاومت به این نتیجه رسیده است که باید دست به اقدام بزند.

 

سردار سنایی‌راد ادامه داد: روند شهرک‌نشینی به قدس هم کشیده شده است، فلسطینی‌ها را زمانی که دستگیر می‌کنند برای تحقیر مقابل خانواده‌اش او را عریان می‌کنند و اقدامات دیگری نیز از سوی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود؛ بنابرانی چاره‌ای جز واکنش هوشمندانه و قهرمانانه از سوی جبهه حماس نبود و با کار حفاطتی و طراحی عملیاتی هوشمندانه بزرگ‌ترین غافلگیری را به‌وجود آوردند.

 

 معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ماه‌های بسیاری است که رژیم صهیونیستی درگیر اتفاقات داخلی است و مشکلات اقتصادی نیز صدای بسیاری را درآورده است، گفت: در جریان عملیات«طوفان الأقصی» رزمندگان مقاومت بسیاری از اسرا را از رختخواب بیرون کشیدند و برای اولین بار تعداد اسرا رژیم صهیونیستی و کشته‌های آن‌ها تعداد قابل توجهی است و  بیش از ۵۰ نفر از عناصر برجسته اطلاعاتی و نظامی در بین اسرا هستند که وجود این افراد برای مذاکره بعد از آتش بس مهم است و اینکه نتانیاهو می‌گوید اسرا برای ما مهم نیستند، بلوف است.

 

وی با اشاره به اینکه ادعای نتانیاهو برای حفظ خودش است و برای فرار از محاکمه حاضر است هر ریسکی را بپذیرد، اظهار کرد:آینده جنگ معلوم است، آینده محوری از جنس شروع جنگ است؛ هم اکنون رژیم صهیونیستی هزینه سنگین داده است و این روند را آمریکایی ها مدیریت می‌کنند.

 

سردار سنایی راد افزود: اگر قرار باشد رژیم صهیونیستی ورود زمینی داشته باشد، مقاومت طرح برای هجوم زمینی دارد، حزب‌الله حکیمانه و هوشمندانه ورود پیدا کرده و ارتش رژیم صهیونیستی دچار خفگی اطلاعاتی و کوری در رصد شده است و هم اکنون ارتشی شکست خورده می‌خواهد، تهاجم کند.

 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ابراز کرد: امروز مقاومت به برکت مجاهدت‌های شهید سلیمانی دست پر است و مقاومت در سطحی از توان راهبردی قرار گرفته که می‌تواند موازنه را تغییر دهد و در این شرایط آمریکایی‌ها به رژیم غاصب صهیونیستی توصیه می‌کنند دست به حماقت نزنند.

 

وی خاطرنشان کرد: درود می‌فرستیم به ارواح تابناک تمامی شهدا مجاهدان مقاومت، مقاومت مقتدر مظلوم و سیدالشهدا جبهه مقاومت شهید سلیمانی که خود نماد مقتدر مظلوم بود و همین موضوع راز محبوبیت او در داخل و بیرون است و امروز زحمات او دست مقاومت را پر کرده است به‌گونه‌ای که آنچه در تاریخ پانزدهم مهرماه اتفاق افتاد می‌توان حاصل مجاهدت‌های مخلصانه این شهید سعید، شهید سلیمانی دانست.

 

تهیه و تنظیم: فاطمه سیروئی نژاد

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از