حالت تاریک
در خطبه‌های نماز جمعه کرمان عنوان شد:

رزمندگان حماس آبروی رژِیم‌جعلی را بردند

رزمندگان حماس آبروی  رژِیم‌جعلی  را بردند

امام جمعه موقت شهرستان کرمان گفت: جنایات و کشتارها از سوی رژیم صهیونیستی در فلسطین تازه نیست اما روحیه از خودگذشتگی همراه با تدبر، تعقل و جهاد علمی در میان این جوانان تازه است

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

 

خطیب موقت جمعه شهرستان کرمان: فلسطینی‌ها مقاومت را از انقلاب اسلامی یاد گرفتند

حجت‌الاسلام احمد شیخ‌بهایی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به عملیات مقاومت رزمندگان فلسطینی گفت: هفته‌ای که گذشت در تاریخ اسلام و معاصر هفته‌ای استثنایی و آن چه اتفاق افتاد از برکات و اثرات انقلاب اسلامی بود زیرا  رزمندگان حماس آبروی نظام امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل را بردند.


امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: دیگران خیال می‌کردند صدور نیروی انقلاب یعنی فرستادن مهمات و نیروهای نظامی به کشورهای دیگر در حالی که به معنی صدور روحیه و تفکر انقلابی در مردم مسلمان منطقه است.

حجت‌الاسلام شیخ‌بهایی مطرح کرد: مردمی که از مرگ می‌ترسیدند و حاضر نبودند جانشان را به خطر بیاندازند و و هرگونه ذلتی را بپذیرند، از انقلاب اسلامی یاد گرفتند که مسئله مرگ را یک بار برای همیشه برای خود حل کنند که مرگ فنا نیست.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در پرتو سیره اهل‌بیت به ما یاد داد که مقاومت کنیم و با هدایت‌های امام راحل(ره) مرگ برای آنان در مسیر انقلاب، شهادت است.

امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: این جنایات و کشتارها از سوی رژیم صهیونیستی در فلسطین تازه نیست اما روحیه از خودگذشتگی همراه با تدبر، تعقل و جهاد علمی در میان این جوانان تازه است؛ فکر ایرانیِ اسلامی در همه جای جهان نفوذ داشته است که این پیروزی را به جوانان برومند فلسطین تبریک می‌گوییم زیرا یک فتح‌الفتوح است.

حجت‌الاسلام شیخ بهائی افزود: شرکت در تظاهرات و کمک‌های نقدی می‌تواند در کمک به مردم فلسطین موثر باشد و در این راستا هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی برای دریافت کمک‌های نقدی مردم کرده است.

وی بیان کرد: دشمن صهیونیستی اسرائیلی در جنگ غزه وحشیانه و با پررویی آب، برق، غذا و دارو را بر روی مردم قطع و اعلام کرده حتی یک نفر را زنده نمی‌گذارد، برای انتخابات هوشیار باشیم، بهترین افراد را انتخاب و در جهت افزایش مشارکت تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام شیخ‌بهایی ادامه داد: به مسئله بی‌حجابی نباید عادت کرد و از مسئولان مطالبه داریم به وظیفه قانونی عمل کنند؛ مردم نیز در این زمینه حساس باشند و از امر به معروف که از مولفه‌های جهاد تبیین است برای بیداری افرادِ غافل استفاده کنند.

احمد شیخ بهایی در خطبه‌های این هفته شهرستان کرمان تقوا را اولین مرحله مقابله با دشمن درونی مثل نفس دانست و گفت:  سپری به برای مقابله با گناه، تصمیم‌های نادرست، غفلت و خودخواهی‌‌ها است.

وی بیان‌کرد: وقتی تقوا را رعایت کردیم، سپس نوبت عملیات هجومی می‌رسد؛ یعنی رعایت کنیم گناه انجام ندهیم و واجبات و محرمات را بشناسیم و ترک نکنیم.

امام جمعه موقت شهرستان کرمان افزود: مرحله بعد جهاد با نفس است؛ جهاد همراه با نفس اولین حمله برای نزدیک شدن به سنگر دشمن؛ که همان هوا و هوس‌ است.

وی تصریح کرد: کسانی که در مرحله تقوا سربلند شوند به مرحله جهاد می‌رسند و با نفس خوب عمل کنند و مرحله بعد جهاد با هوای نفس دیگران است.

خطیب جمعه کرمان گفت: جهاد تببین و جهاد کبیر سخت است؛ ولی باید انجام داد؛ باید زبان دیگران را یاد گرفت و با منطق و حق، تببین را توضیح دهیم.

وی گفت: پیامبران، امامان و علما وظیفه‌شان تببین است که در این مسیر آسیب‌ها و سختی‌ها می‌کشند، ولی کوتاهی نمی‌کنند بنابراین وظیفه ضروری عینی و واجب برای همه ما این است تببین‌‌گر و روشن‌‌گر باشیم.

حجت‌الاسلام شیخ‌بهائی افزود: جهاد اصغر نیز جنگ و جهاد در جبهه نظامی است که جهاد امنیتی؛ اقتصادی و علمی نیز دارد و تقویت کننده جهاد نظامی است.

امام جمعه جیرفت: انسان باید مزیّن به صفات الهی شود


حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: یکی از مشکلات بزرگ اجتماعی غیبت و عیب‌جویی است که از عوامل بی‌اعتمادی مردم و ایجاد روح بدبینی و نفاق در جامعه خواهد شد.

امام جمعه جیرفت افزود: مسلمان در جامعه باید سعی کند عیوب دیگران را بازگو نکند و انسان باید مزین به صفات الهی شود و باید صفات و اسماء الهی را در خود ایجاد کند.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: انسان باید در فکر تربیت و اصلاح خود باشد تا به عیوب دیگران نپردازد و نسبت به خود بیشتر رسیدگی کند که خداوند این گونه انسان‌ها را دوست خواهد داشت.

وی عنوان کرد: طوفان الاقصی به تعبیر مقام معظّم رهبری مدظله‌العالی شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌های کودک‌کش را در پی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی علّت و مقصر اصلی این بلای بزرگ را خود صهیونیست‌ها دانستند که باید منتظر طوفان، زلزله و عکس‌العمل شرارت و خباثت اشغالگری خود باشند.

وی افزود: همه جهانیان و تحلیل‌گران اذعان به شکست مفتضحانه رژیم جعلی اسرائیل کردند و این بیانگر شکست غیرقابل جبران این رژیم منهوس است.

خطیب جمعه شهرستان راور: اراده قوی مردم فلسطین رژیم جعلی را به دریا خواهد ریخت


حجت‌الاسلام زمانی در خطبه‌های این هفته شهرستان راور عنوان کرد: امروز چهره صفاک و کودک‌کش  رژیم صهیونیستی برای ملت‌های جهان شناخته شده و دولت‌های مستکبر  همسو با این رژیم جنایت‌کار‌ در مقابل بیداری مردم دنیا مستأصل شده‌اند.

وی اذعان کرد: پیروزی نهایی با فلسطین است و مردم فلسطین با مقاومت خود درس آزاد مردی به دنیا مخابره کردند.

امام جمعه راور با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی با بمب‌های پیشرفته به باریکه غزه بیان کرد: امروز همه ملت‌های دنیا می‌دانند که فلسطین مظلوم است و هر آنچه به‌عنوان خبر در رسانه‌های وابسته به این رژیم منتشر می‌شود دروغ است.

حجت‌الاسلام زمانی افزود: هر کس در ایران و در دیگر نقاط دنیا آه مردم و کودکان غزه را بشنود و بی تفاوت باشد منافق است.

وی در پایان از همه شرکت کنندگان در نماز جمعه دعوت کرد در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در راهپیمایی بعد از نماز جمعه شرکت کنند.

 

 امام جمعه شهرستان بافت: هیمنه اطلاعاتی و غرور نظامی رژیم صهیونیستی فروریخت

 حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام‌جمعه شهرستان بافت در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان عنوان کرد: در طول تاریخ، فلسطین همیشه دفاع می‌کرد، اما اخیراً حالت تهاجمی گرفته و علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده است، آنها هیمنه اطلاعاتی و غرور نظامی رژیم صهیونیستی را فروریختند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: طوفان‌الاقصی همه محاسبات صهیونیسم جهانی را به هم ریخت.

 

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب: «طوفان الاقصی» نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی است


حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: طوفان الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به سال‌ها جنایت رژیم کودک کش است و صهیونیست‌ها نتیجه رفتارهایشان را در دهه‌های اخیر با این مقاومت جانانه مسلمانان دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی ادامه دارد و منجر شده بچه‌های فلسطینی در زیر آوار بمانند و امکاناتی برای بیرون کشیدن آنها در غزه نیست، ادامه داد: ما ایمان داریم که فرزندانمان در فلسطین پیروز می‌شوند و اسرائیل به زودی به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

امام جمعه رودبار جنوب  با تاکید بر اینکه امروز نباید در حمایت از مردم فلسطین کوتاه بیاییم، تصریح کرد: در این راستا باید فریاد زد مرگ بر اسرائیل، فکر نکنید این شعارهای اثری نخواهد داشت، امروز روز نابودی آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی شکست سخت بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد، افزود: تمام سرویس اطلاعاتی اسرائیل با همه ادعایی که داشت، در این عملیات غافل‌گیر شد و شکست خورد.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه اسرائیل ضربه‌ای در این عملیات خورد که جبرانش به این زودی‌ها میسر نیست، گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران ضربه سخت در طوفان الاقصی دست به مظلوم‌نمایی زده است.

افشارمنش با بیان اینکه طوفان الاقصی پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است، ابراز کرد: اسرائیل نتیجه هفت دهه جنایت‌های خود را امروز می‌بیند چرا که خون مسلمانان از این جنایت‌ها به جوش آمده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی نشان داد که هیمنه اسرائیل و متحدانش پوشالی هستند، افزود: امروز حتی سران اسرائیل با هراس از این حمله در حال فرار هستند.
 
 

 امام جمعه شهرستان ریگان: مرگ اسرائیل نزدیک است


حجت‌الاسلام روح‌الله عباسزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه جوانان فلسطینی حماسه آفریدند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی دیگر رژیم سابق نیست.

امام جمعه موقت شهرستان ریگان با اشاره به اینکه مقاومت ضربه سنگینی بر پیکره رژیم جنایتکار صهیونیستی وارد کرده است، افزود: مرگ اسرائیل نزدیک است.

وی بابیان اینکه رژیم سفاک صهیونیستی ۸۰سال به مردم فلسطین ظلم کرد، بیان داشت: عملیات طوفان الاقصی محاسبات بین المللی را تحت تأثیرقرار داد.

عباسزاده عنوان کرد: قریب به ۹هزار کودک را رژیم صهیونیستی کشته و این رژیم منحوس به رژیم کودک‌کش معروف است.

 

امام جمعه فهرج: شکست رژیم صهیونیستی، در عملیات طوفان الاقصی، غیرقابل ترمیم است


حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان فهرج، با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان الأقصی گفت: اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی، پاسخ به جنایات سال‌های متمادی اشغالگران و افزایش آن در ماه‌های اخیر بود.

وی افزود: این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است، که بعید می‌دانم رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه را به سازه‌های حکومتی خود ترمیم کند.

خطیب جمعه فهرج در ادامه از آیت‌الله شیخ زکزاکی به‌عنوان یکی از پدیده‌های عجیب روزگار نام برد و بیان کرد: شیخ زکزاکی با دست خالی در غرب آفریقای فقیر، با ۵۰ درصد مسیحی و بی‌دین، توانسته است ظرف ۳۰ سال، حدود ۲۰ میلیون از مردم نیجریه و چندین میلیون از سایر کشورهای آفریقایی را جذب و به‌عنوان طرفداران انقلابی مکتب اهل بیت، تربیت کند.

آقاملایی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن روز تربیت بدنی، از پیاده‌روی به‌عنوان یک ورزش درمان‌گر و مداوا کننده بیماری‌ها یاد کرد و بر توجه مسئولان به ترویج این عرصه و ورزش‌های همگانی تأکید کرد.
 

 
امام جمعه شهرستان فاریاب: برگ برنده در دست جوانان مقاومت است

عباس گروهی امام جمعه‌ی فاریاب به بیانات رهبر انقلاب اشاره و بیان کرد: وقتی بیانات معظم له رو بررسی می‌کنیم به حکیم بودن ایشان پی می‌بریم، تعبیر از عملیات طوفان الاقصی به شکست غیرقابل ترمیم نشان از بی‌سابقه بودن این عملیات دارد، اینکه حضرت آقا تاکید بر مبارزه جوانان در این طوفان دارد نشان از این است که هنوز هیچکدام از گروه‌های حامی رسماً وارد مبارزه نشده‌اند.


حجت‌الاسلام گروهی خاطرنشان کرد: هدف اسرائیل از مظلوم‌نمایی این است که بر جنایات خود سرپوش بگذارد، ضرباتی که رژیم غاصب در این عملیات خورده است با تمام عملیات‌های قبلی فرق دارد، این حمله تهاجمی و گسترده مختصات یک جنگ ترکیبی و غافلگیرانه و همه جانبه اطلاعاتی امنیتی چریکی و کلاسیک بوده است.
.
وی گفت:هیمنه پوشالی اطلاعاتی و امنیتی در روز اول شکسته شد در همان روز اول ضربه کاری را خوردند، محاسبه رژیم این بود که یک روز مسجدالاقصی را از بین ببرند و معبد خود را جایگزین کنند و به دنبال اختلاف‌افکنی بین حماس، جهاد و گروه‌های خودگردان فلسطین بودند.


امام جمعه فاریاب اظهار کرد: امروز رژیم صهیونسیتی رو به زوال و جبهه مقاومت رو به رشد و روی پای خودش است و این ظرفیت خود فلسطینیان است، اهداف مقاومت اسلامی اسیر گرفتن و تبادل اسرا است، می‌خواهند محاصره را بشکنند و به کرانه باختری وصل شوند تا شاهد زوال این رژیم منحوس شویم.

 

امام جمعه شهرستان جازموریان: «طوفان الاقصی» غرور نظامی و ابهت پوشالی رژیم کودک‌کش را در هم شکست


حجت‌الاسلام کاظم صادقی امام جمعه جازموریان  در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: عملیات طوفان الأقصی محاسبات رژیم کودک کش صهیونیستی را به هم ریخت.

وی ادامه داد: ویژگی این عملیات؛ به‌هنگام بودن، به‌موقع بودن و همزمان با یک تیر چند نشان را هدف گرفتن بود.

خطیب جمعه جازموریان افزود: این عملیات محاسبات صهیونیسم برای نجات خود از مخمصه داخلی و جبران ضعف بازدارندگی خارجی‌اش را درهم ریخت و آشفتگی و رسوایی بیشتری را به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: هیمنه صهیونیست‌ها از نظر اطلاعاتی و هم از نظر نظامی فرو ریخت و غرور نظامی و ابهت پوشالی آن‌ها را در هم شکست.

صادقی در پایان خاطر نشان کرد: کشورهای مختلف باید توجه داشته باشند که با طناب پوسیده این رژیم جعلی خود را آویزان و مرتبط نکنند همانطور که رهبری نیز به این مهم اشاره فرموند.

 

امام جمعه شهرستان بم: طوفان الاقصی بنیاد رژیم کودک کش منحوس را از صحنه روزگار محو خواهد کرد

حجت‌الاسلام قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان داشت:وعده تخلف ناپذیر الهی پیروزی حق بر باطل است .

 

دانشی اذعان کرد: امامین انقلاب اسلامی با توجه به آیات الهی و قرآن تحقق نابودی اسرائیل کودکش را امری حتمی و قطعی می‌دانند.

امام جمعه بم خاطر نشان کرد:رژیم کودک‌کش جرأت رویارویی با مجاهدان فلسطینی را در نبرد زمینی ندارند و در اوج وحشی‌گری مردم بی‌پناه غزه را مورد حمله قرار می‌دهند.

 

امام جمعه شهرستان رفسنجان: طوفان‌الأقصی اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی در پاسخ به جنایات اسرائیل است

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به قیام خودجوش مردم مظلوم فلسطین علیه اسرائیل، گفت: بعد از جنگ شش روزه اعراب اسرائیل در سال ۱۹۶۷، اسرائیل ظرف شش روز بر چندین کشور پیروز شد و کل صحرای سینا را تصرف کرد اما با انتفاضه‌های مردم فلسطین نتوانستند کنار بیایند، دیوار حائل را احداث کردند.

وی افزود: از آن به بعد دیگر حمله‌ی آفندی علیه اسرائیل نبوده و با وقایع اخیر عظمت جریان حماس را به خوبی می‌شود درک کرد.

عسکری بیان کرد: رهبر انقلاب از حمله حماس به اسرائیل به عنوان شکست غیرقابل ترمیم یاد فرمودند، در این حمله هم ابهت اسرائیل و هم ابهت نظامی آمریکا شکسته شد.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها امکاناتی در اختیار اسرائیل گذاشته بودند تا گنبد احداث شد، از سوی دیگر دو سازمان جاسوسی در دنیا بسیار بزرگ قلمداد می‌شد توسط حماس علیه آنها علمیاتی طراحی شد که هیچ‌کس متوجه آن نشد و خود اسرائیل نیز اعتراف کرد که غافلگیر شدند.

خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس تاکنون ازهیچ کشوری جز اسرائیل حمایت نکردند، اسرائیل و حامیانش بدانند هر چه نسل‌کشی و درنده‌خویی خود را ادامه بدهند راه بازگشت را بر خودشان دشوارتر و دورتر کردند و نابودی خودشان را نزدیک و نزد ملت‌های آزاده مسلمان منفورتر خواهند شد.

عسکری بیان کرد: طوفان الاقصی اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی در پاسخ به جنایاتی است که سال‌ها اسرائیل در حق مردم آنها روا داشته است، امید است این طوفان گردبادی باشد تا دودمان آنها را نابود کند.

 

امام جمعه شهرستان انار: ابهت پوشالی صهیونیست ها در روز اول ازبین رفت


حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی امام جمعه شهرستان انار در رابطه با چراطوفان الاقصی اتفاق افتاد، گفت: بهترین تحلیل محمدالضیف فرمانده مقاومت در چرایی این نبرد بیان می‌کند. صهیونیست‌ها حدمرزها را زیر پا گذاشتند ومخصوصا حرمت قدس شریف سومین حرم مسلمانان راشکستند، لباس کاهنان به تن کردند وآیین‌های غیراسلامی بجا آوردند.

وی در ادامه افزود: صهیونیست‌ها گاوهای سرخ رنگ به صحن مسجدالاقصی آورند وگاوها را سوزاندند تا ایجاد معبد کذایی ایجادکنند

خطیب جمعه شهرستان انار با اشاره به ویژگی‌های عملیات طوفان‌الاقصی خاطرنشان کرد: رویکرد اقدامات فلسطین روحیه تهاجمی پیدا کرد، این عملیات مختصات یک جنگ ترکیبی همه جانبه امنیتی، رسانه‌ای، سایبری، سریع و غافلگیر کننده است.

وی عنوان کرد: سازه‌های ساختار ارتش اسرائیل درهم شکست ابهت پوشالی در روز اول از بین رفت، این عملیات حمله به محاسبات استکبار و آمریکا است که محاسبه اول آنها ویرانی قدس و ساختن معبدبود

امام جمعه شهرستان انار گفت: به تحلیل مقام معظم رهبری در موردفلسطین که می‌فرمایند دیگر نه رژیم صهیونیستی آن رژیم قدیم می‌باشد که رو به زوال است، ونه آن مقاومت، مقاومت قبل، در واقع طوفان‌الاقصی یک نقطه عطف تاریخی در جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: به تعبیر کارشناسان سیاسی اگر فلسطین امروز هم از نبرد دست بردارد پیروز میدان است و راهپیمایی امروز هم به شکرانه پیشروی فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی است.
 

 امام جمعه شهربابک گفت: با انجام عملیات طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی زیر سوال رفت



حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تاکید بر الگوی‌برداری از بزرگانی مثل فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) برای تربیت فرزندان، گفت: حضرات معصومین علیهم‌السلام از همان کودکی فرزندان خود را به مسائلی مثل نماز توجه داده‌اند.

وی افزود: طبق آیات قرآن کریم عفت و پاکدامنی را قبل از سن بلوغ به بچه‌ها آموزش دهید.

حجت‌الاسلام انصاری بیان کرد: یکی از ابزارها که در تربیت فرزندان باید به کار گرفته شود، فطرت پاکی و خداپرستی در عبادت، مسائل اجتماعی و زندگی آینده آنان است که عمل کردن به آن کرامت انسانی را در پی دارد.

وی اظهار کرد: یکی از جاهایی که امام زمان (عج) باید فتح کند فلسطین است.

امام جمعه شهربابک افزود: ۱۵ مهرماه بزرگترین شکست تاریخی رژیم غاصب صهیونیستی را دیدیم که شکستی ترمیم‌ناپذیر بود چون حیثیت آنان زیر سوال رفت.

وی اظهار کرد: فلسطین علی‌رغم کمبودهای تجهیزاتی که در برابر آمریکا و رژیم صهیونسیتی داشت موفق به انجام عملیات طوفان‌الاقصی شد و طبق فرموده مقام معظم رهبری زیرساخت‌های اسرائیل با عملیات طوفان‌الاقصی به لرزه درآمد.

حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص افرادی که دفاع مقدس را تحریف و ملیت و اسلامیت را از هم جدا می‌کنند هشدار داده‌اند، این در حالی است که این افراد نماز شب خوان و مسلمان بودند که ناجیان وطن در طول ۸ سال دفاع مقدس شدند.

وی به هفته ورزش اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در کنار پرورش روح و معنویات به پرورش جسمی خود نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و این بدان معناست که ما هم نباید از سلامت جسم غافل باشیم و در کنار پرورش جسمی می‌توانیم به پرورش روح برسیم.

حجت‌الاسلام انصاری افزود: بیمارستان شهربابک اوضاع خوبی ندارد لازم است که مجمع خیرین سلامت و موسسه‌ای در این زمینه تاسیس شود و همچنین برخی پزشکانی که قصد سودجویی از مردم دارند هم باید کنترل شوند.

امام جمعه شهربابک ادامه داد: تردد کامیون‌ها اتوبوس‌ها که ممکن است خطر آفرین شود، گرانی مصالح ساختمانی از جمله مشکلات مردم در شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل شدن مسئله آب شهربابک همه مردم مسئولان و افرادی که می‌توانند کمکی بکنند متحد شویم زیرا دیگر به مسئولان استانی برای حل این مسئله امیدی نداریم.

حجت‌الاسلام انصاری تاکید کرد: ما در راه احقاق حقوق مردم شهربابک از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

 

امام‌جمعه شهرستان کوهبنان: رژیم صهیونسیتی در جریان اخیر شکست نظامی و اطلاعاتی خورد


حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان گفت: بایستی در کنار هم با وحدت و همدلی در راستای پیشرفت شهرستان گام برداریم چون‌ مسئولین دلسوز و پا به رکاب در منطقه داریم بنابراین حمایت مردم، به این عزیزان انگیزه می‌دهد.

وی تاکید کرد: اگر مسئولی فرا منطقه‌ای گام بر می‌دارد، باید مورد حمایت قرار گیرد کوهبنان ظرفیت‌هایی دارد که نیاز به حضور سرمایه‌گذاران هست باید برای آنان فرش قرمز پهن کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در چند روز اخیر رژیم غاصب صهیونسیتی حدود ۵۰۰ کودک را به خاک و خون کشید اما به‌زودی شاهد نابودی این رژیم سفاک خواهیم بود چرا که جوانان مقاوم با دست خالی سال‌هاست در برابر اشغالگران ایستادند.

وی یادآور شد: رژیم صهیونسیتی در جریان اخیر شکست نظامی و اطلاعاتی خورد که این مهم به برکت تلاش‌های سردار دلها، جبهه مقاومت و خون شهداست .

حجت الاسلام ایزدی در پایان خاطرنشان کرد: در منطقه با وجود دولت سیزدهم وحدت و همدلی ارتقا پیدا کرده، حتی عربستان هم موضع خود را تغییر داده لذا شاهد پیروزی‌های بیشتر جبهه مقاومت در آینده خواهیم بود.
 

امام جمعه عنبرآباد: شکست یهود آغاز تغییر در جهان است


حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد گفت: در روزهایی که تاریخ در حال ورق خوردن است و به آینده منطقه شکل خواهد داد، می‌بینیم ظرف چند ساعت انبوهی از محاسبات و معادلات دود شده است و به هوا رفته است، و آتش «طوفان الاقصی» از همان جایی شعله‌ور شده که گمان می‌کردند برای همیشه خاموش شده است.

امام جمعه عنبرآباد افزود: روح نبرد و جنگ فعلی، حمله به محاسبات اسرائیل است که در ماه‌های گذشته اولین محاسبه اسرائیل این بود که می‌تواند مسجد الاقصی را ویران کند و بر ویرانه آن معبد خودش را بسازد.

وی گفت: از محاسبات اسرائیل این بود که گمان می‌کرد می‌تواند به دوران آغاز و نخست اشغال و کشتار فلسطینیان برگردد، گمان می‌کرد می‌تواند دوباره خانه‌ها را در قدس غصب کند. محاسبه کرده بود که کار در غزه تمام است و کسی در حماس اراده جنگیدن ندارد، گمان می‌کردند اختلاف در میان گروه‌های مقاومت در اوج است و جهاد تنها مانده است و می تواند تمام انرژی خودش را صرف گسترش نظامی به شرق و تمرکز بر ایران کند.

حجت‌الاسلام بامری گفت: اکنون تاریخ ورق خورده است و آن چیزی که روشن است این است که اسرائیل رفتنی است و به فضل خدا خواهد رفت و شکست یهود آغاز تغییر در جهان است.

وی با بیان اینکه امروز در جهان ابهت دشمن شکسته شده است گفت: امروز می‌بینیم که معجزه مقاومت به زیبایی خودنمایی می‌کند و با مقاومت می‌توان پایگاه تروریستی جهان یعنی اسرائیل غاصب، جنایتکار، خونخوار، کودک کش به ذلت گرفتار کرد و این ذلت را در اسراییل امروز می‌بینیم.


خطیب جمعه عنبرآباد با اشاره به فرموده حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) گفت: آقا فرمودند: اگر فلسطین در این صحنه‌ رویارویی شجاعانه که امروز برای خودش به وجود آورده است موفق شود، موفقیت همه دنیای اسلام است. وعده پیروزی را خداوند متعال داده است و این پیروزی قطعی است.

وی افزود: امروز هر آنکس که منتظر واقعی ظهور است در برابر ظلم ظالم سکوت نمی‌کند و می‌داند امام زمان می‌آید تا سفره ظلم و ستم را برچیند و سفره عدالت را بگستراند؛ بنابراین اگر می‌خواهیم یک منتظر واقعی باشیم باید علیه ظلم و ستم فریاد بزنیم و امروز دولت‌های آمریکا و انگلیس اسرائیل غاصب ظالم‌ترین‌ها هستند و نباید در برابر آنها سکوت کنیم.

حجت الاسلام بامری بمباران مناطق مسکونی را یک جنایت جنگی دانست و گفت: چگونه است تنها وقتی این جنایت در غزه باشد جامعه جهانی در برابر آن لال می‌شود و سکوت می‌کند؟! لذا خطاب به اسرائیل می‌گوییم، باد کاشته بودید طوفان درو کردید و اگر خون کودک بکارید نابودی و محو شدن در تاریخ را درو خواهید کرد، آنچنان که کاخ بنی امیه را خون حضرت رقیه فرو ریخت و در تاریخ محو کرد و اثری از آن باقی نماند، مطمئن باشید خون‌های کودکان مظلوم فلسطینی دامن شما را گرفته است و بیش از این خواهد گرفت و شما را از تاریخ محو خواهد کرد .

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از