حالت تاریک
در مدارس شهرستان کهنوج صورت گرفت؛

برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس کهنوج

برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس کهنوج

بیست‌ و ششمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با شعار شورای دانش‌آ‌موزی، پیشران تحقق ایران قوی در مدارس شهرستان کهنوج برگزار شد.

به گزارش «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج، با حضور مدیر آموزش و پرورش، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و کارشناسان ستادی، بیست‌ و ششمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با شعار شورای دانش‌آموزی، پیشران تحقق ایران‌ قوی در مدارس متوسطه اول دخترانه شاهد و فاطمیه برگزار شد. 

 

عنایت‌الله امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج‌ گفت: ایجاد بستر مناسب برای رشد و فعالیت‌های اجتماعی نسل آینده از طریق فعالیت دانش‌آموزان در روند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مدارس یکی از اهداف ویژه آموزش و پرورش است که آن را به صورت جدی دنبال می‌کند. 

 

امیری افزود: یکی از فرصت‌هایی که موجب حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان درفعالیت‌های مدرسه با ابعاد وسیع آن بوده و زمینه‌های به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه آنان را فراهم می‌کند، شورای دانش‌آموزی است که رشد و پرورش اجتماعی مبتنی بر تعالیم انسان‌ساز اسلام را هدف قرار داده است. همچنین می‌توان حضور مؤثر درفعالیت‌های گروهی، برنامه و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس را زمینه ساز ورود این قشر عظیم وتأثیرگذار درعرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه دانست. 

 

امیری خاطرنشان کرد: با توجه به این که تکریم شخصیت دانش‌آموزان، تقویت خودباوری،‌ اعتماد به نفس، تقویت روحیه‌ تعاون و مشارکت همه جانبه، ارتقاء مهارت‌های زندگی و تفکر خلاق و نقاد دانش آموزان از اهداف شورای دانش‌آموزی می‌باشد، انتظار می‌رود با نظارت و هدایت مدیران، مربیان و معلمان عزیز‌ تمامی مراحل انتخابات، تشکیل انجمن‌ها و مشارکت بیش از پیش دانش‌آموزان درفعالیت‌های مدرسه مورد توجه قرار گرفته و زمینه تحقق اهداف شوراها با رویکرد دانش‌آموز محوری فراهم شود. 

 

انتهای خبر/پ

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از