حالت تاریک
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید هاشمی دهم مهر

برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید هاشمی دهم مهر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سید حمیدرضا هاشمی در تاریخ دهم مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در گلزار شهدا کرمان با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت شهید سید حمیدرضا هاشمی قرار داریم، گفت: مراسم سالگرد شهادت شهید هاشمی در شهر کرمان هفته آینده دهم مهر ماه در محل حسینیه ثارالله برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا ادامه داد: شهید هاشمی جان خود را برای امنیت مردم داد و سال گذشته در تاریخ هشتم مهر ماه، به‌صورت هدفمند توسط ایادی تروریسم وهابی این شهید به شهادت رسید.

وی ابراز کرد: به دلیل اینکه در تاریخ هشتم مهر ماه در استان سیستان‌وبلوچستان مراسمی برای شهدا این حادثه برگزار خواهد شد، تصمیم گرفتیم که در کرمان که زادگاه این شهید است، دهم مهر ماه مراسمی را به مناسبت سالگرد شهادت شهید هاشمی با حضور خانواده وی و مردم شهیدپرور کرمان برگزار کنیم.

سردار نظری با اشاره به روحیه مردم دوستی و مردم یاری شهید هاشمی خاظرنشان کرد: در سالگرد شهادت وی در نظر داریم برنامه توزیع جهیزیه و افتتاح ۱۱۰ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که با همکاری سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال آماده‌سازی را برگزار کنیم تا نشان دهیم مرام شهدا ادامه دارد و ما دنباله‌رو راه شهدا هستیم.


انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از