حالت تاریک
یادداشت:

بیوسایبرنتیک ابزار آمریکا برای سلطه بر جهان

بیوسایبرنتیک ابزار آمریکا برای سلطه بر جهان

دولت آمریکا و شبکه صهیونیست جهانی همواره برای اجرای برنامه‌های خود در تسلط بر بشر و پیاده‌سازی نظم نوین جهانی از ابزار بیوسایبرنتیک استفاده نموده‌اند.

به گزارش سرویس راه آرمان به نقل از پایگاه خبری بوتیانیوز؛ بیو یعنی موجود زنده و یا پدیده‌زیستی و سایبرنتیک، دانش طرح‌ریزی و اجرای حاکمیت و سلطه بر پدیده‌های هوشمند از طریق هدفمندسازی اطلاعات دریافتی آن است.

در واقع فرض اصلی در دانش سایبرنتیک این است که اگر به یک پدیده‌ی هوشمند (پدیده‌های ذی‌شعور اطلاعات) اطلاعات ورودی به صورت هدفمند و کانالیزه داده شود، در نهایت مبتنی بر آن اطلاعات به باور، تصمیم و اقدامی می‌رسد که از ابتدا مدنظر کنترل کننده بوده است.

سایبرنتیک در زبان فارسی با عنوان فرمان‌شناسی هم شناخته می‌شود.

به صورت خلاصه بیوسایبرنتیک به معنای کنترل اطلاعات بر پدیده‌های زیستی تعریف می‌شود.

دولت آمريکا و شبکه صهیونیست جهانی همواره برای اجرای برنامه‌های خود در تسلط بر بشر و پیاده‌سازی نظم نوین جهانی از ابزار بیوسایبرنتیک استفاده نموده‌اند.

از گذشته و در طول تاریخ این موضوع مورد توجه دولت آمریکا بوده و در موارد متعددی مورد استفاده قرار گرفته است. 

    دولت آمريکا در گذشته به همراه کشورهای اروپایی برای کشتار بومیان قاره آمریکا و در نتیجه تسلط بر این قاره، از عوامل بیماری‌زا استفاده کرده و با گسترش بیماری‌هایی نظیر و با، طاعون و ابله حاکمیت خود را بر این قاره تثبت کرده است.

   همچنین در عصر حاضر نیز با ایجاد پاندمی‌های کوچک و بزرگ در مناطق مختلف جهان به دنبال تشکیل نوعی حاکمیت نوین اقتصادی، نظامی و سیاسی بوده که از این حاکمیت با عنوان بیوسایبرنتیک یاد می‌شود.

کنترل جهان از طریق بهبود و یا تخریب سلامت در دستور کار شرکت‌های بزرگ دارویی بوده که این شرکت‌ها عمدتا آمریکایی و یهودی بوده‌اند.

گستر بیمارهایی مانند HIV و ابولا در مناطق مختلف به خصوص قاره آفریقا در جهت تسط و فروش داروهای تولید شده از سوی این شرکت‌های بزرگ دارویی بوده است.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات روده داده در جهان شیوع پاندمی کرونا بود که توسط ایالات متحده آمریکا و گلوبالیست‌ها شکل گرفت. 

نحوه حاکمیت و تسلطی که از این طریق رخ داد به این شکل بود که یک مسئله در چهار چوب حوزه زیستی تعریف کردند به اسم بیماری کرونا و بر این بیماری کاملا مسلط شدند و از طریق WHO (بهداشت جهانی)، FDA (سازمان غذا و دارو) و CDC ( مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری) شروع به تعریف پروتکل‌های جهانی کردند که این پروتکل‌ها زمینه‌ساز تسلط آنها بر جهان گردید.

FDA چهارصفحه متدلوژی تعریف می‌کند در اینکه emergency approval (تصویب اضطراری) واکسن‌های کرونا باید چگونه تولید شوند.

WHO تعریف پروتکل‌های کرونا و تزریق به جامعه جهانی را بر عهده می‌گیرد. 

 در گام بعدی با تسلط بر بیماری به جهان تسلط پیدا کردند لذا ماهیتی که آنها از بیماری کرونا تعریف کردند رو همه پذیرفتند و پروتکل‌هایی هم که تجویز کردند را همه پذیرفتند و در نتیجه چون که آنها کنترل‌های کرونایی را در اختیار داشتند پس به واسطه آن، ما هم تحت کنترل درآمدیم و به عبارتی از طریق علم بایو سایبرنتیک حاکمیتی جهانی شکل گرفت.

 

استفاده ابزاری آمریکا و متحدانش از بایوسایبرنتیک به سال‌های گذشته و عصر حاضر محدود نشده و طی سالیان آینده هم مورد استفاده این کشور قرار خواهد گرفت.

زمینه‌سازی‌های انجام شده و اتفاقاتی که در حال حاضر در حال روی دادن است نشان از ایجاد پاندمی‌های فراگیرتر به منظور کنترل بر بشر و ایجاد نظم نوین جهانی در آینده است و لذا افزایش آگاهی و آمادگی برای مقابله با این‌چنین پدیده‌هایی چون بیوسایبرنتیک بر همه به خصوص نخبگان و عامه مردم امری لازم و ضروری می‌باشد.

 

نویسنده: تاج‌الدینی

 

انتهای پیام/ تاج‌الدینی 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از