حالت تاریک
رئیس بنیاد مهدویت استان کرمان تشریح کرد:

جزئیات جشن امامت امام زمان(عج) در کرمان

جزئیات جشن امامت امام زمان(عج) در کرمان

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمان برنامه‌های جشن امامت امام زمان(عج) در استان کرمان را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عربپور در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ در خصوص برنامه‌های جشن امامت امام زمان(عج) در سطح استان کرمان گفت: هشتم ربیع‌الاول مصادف با شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام است و روز بعد از شهادت به‌عنوان روز نهم ربیع‌الاول روز آغاز امامت امام زمان(عج) است که برای این روز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمان ادامه داد: در سطح استان با هماهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج)، چند برنامه به‌صورت مشترک با برخی از تشکل‌های مهدوی برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به اجتماع مهدویون در عصر روز نهم ربیع‌الاول در گلزار شهدا کرمان از ساعت 16:30 به مدت یک ساعت اشاره داشت.

وی ابراز کرد: جشن شام روز نهم ربیع‌الاول نیز در چند نقطه مراکز شهر کرمان از جمله پارک مادر در جوار مزار شهید گمنام، چند مسجد و مهدیه مسجد صاحب‌الزمان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عربپور با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت مهدویت خاطرنشان کرد: اعزام مربیان و اساتید مهدویت به مدارس و اجرای برنامه سه‌شنبه مهدوی از دیگر برنامه‌های مد نظر است که این برنامه با هماهنگی نواحی آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از