حالت تاریک
صبح امروز صورت گرفت:

جشن شکوفه‌ها؛ سرآغاز تحصیلی کلاس اولی‌ها

جشن شکوفه‌ها؛ سرآغاز تحصیلی کلاس اولی‌ها

صبح امروز دانش‌آموزان کلاس اولی‌ کرمانی با برگزاری جشن شکوفه‌ها راهی کلاس درس شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان، صبح امروز دانش‌آموزان کلاس اولی‌ کرمانی اولین روز سال تحصیلی خود را با برگزاری جشن شکوفه ها آغاز کردند. 

این مراسم با حضور مدیران و مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان همراه با برگزاری مسابقه، قصه گویی، شاهنامه‌خوانی و عروسک‌گردانی در دبستان دخترانه شاهد برگزار شد. 

علی شاه‌مرادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ کرمان ضمن عرض خیر مقدم عنوان کرد: اولیای دانش‌آموزان اگر به دنبال پیشرفت فرزندان خود هستند، باید پیوندشان با مدرسه را تقویت کنند.

در ادامه این مراسم رضا رضایی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در کل کشور بیش از  ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از آن ها کلاس اولی هستند. 

وی افزود: حدود ۷۷ هزار دانش‌آموز کرمانی کلاس اولی صبح امروز سال تحصیلی خود را آغاز کردند. 

رضایی عنوان کرد: شعار سال تحصیلی جدید مدرسه قوی، کشور قوی است و شما دانش‌آموزان باید برای داشتن کشوری قوی، مدرسه ای قدرتمند داشته باشید. 

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: ۶ هزار مدرسه در استان کرمان وجود دارد که از روز شنبه اول مهرماه سال تحصیلی خود را آغاز می کنند. 

وی ابراز کرد: شما دانش‌آموزان عزیز آینده‌سازان این کشور هستید و امیدوارم بتوانید برای خود در آینده شخصیت‌های با‌ارزش و خوبی باشید‌. 

رضایی تصریح کرد: با تلاش معاونت ابتدایی آموزش و پرورش استان ماهنامه‌ای طراحی شده است که هر یک ماه در اختیار اولیای دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که از این طریق می‌توانند از وضعیت تحصیلی دانش‌آموز خود آگاه شوند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان خاطر‌نشان کرد: لازم به ذکر است که پیوند اولیا و مربیان با مدرسه می‌تواند به شکوفایی دانش‌آموزان و مدرسه کمک کند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از