حالت تاریک
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

جنگ تمام‌عیار سایبری، اسرائیل را فلج کرد

جنگ تمام‌عیار سایبری، اسرائیل را فلج کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: تنها ویژگی صهیونیست مبارزه با افراد بی‌دفاع بود اما جنگ ترکیبی فلسطین سیستم اطلاعاتی اسرائیل را فلج کرد

 

 

علیرضا منظری‌توکلی در گفتگو با سرویس سیاسی راه آرمان کرمان ضمن تبریک به مردم مقاوم فلسطین از باب پیروزی در برابر لشکر غاصب و متجاوزگر عبری، عنوان کرد: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» یعنی اى كسانى كه ايمان آورده‏‌ايد اگر خدا را يارى كنيد، یاری‌تان می‌کند و گام‌هايتان را استوار مى‌دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: مردم فلسطین خدا را یاری رساندند و خدا هم نصرت  پیروزی را به آنان وعده کرده است، مجموعه جبهه مقاومت برای مبارز با ظلم و ستم استکبار جهانی ساماندهی و سازمان‌دهی شده است و در این راه از بدو جان که ارزشمند ترین سرمایه یک انسان است، دریغ نمی‌کند. 

وی مهم‌ترین ویژگی رزمندگان مقاومت را برخوردای از روحیه اخلاص و کار خالص برای خدا دانست و گفت: افرادی که فقط برای خدا کار کنند؛ طبیعی است که بر اساس وعده الهی نصرت می‌یابند و کسانی که خدا را یاری کنند و این یاریگری یعنی دفاع از انسان‌های مظلوم و یاری آنان در برابر یک رژیم کودک کش، دژخیم و وحشی که به هیچ‌چیز و هیچ‌کس رحم و ترحمی ندارد، موردتوجه خداوند و حمایت اوست.

منظری توکلی تأکید کرد: رژیم صهیونیست یک بُعد نژادپرستانه را در مبانی فکری خودش دارد و مدعی و معتقد است که تنها نسل صهیونیست است که باید برجهان حاکم باشد و بقیه انسان‌ها موجوداتی درجه دوم هستند، بنابراین  وقتی انسا‌ن‌های مبارزی با یک چنین تفکری مبارزه کنند یعنی در مسیر خداوند که مسیر عدالت و مبارزه با ظلم است، قرار دارند، پس خداوند آنان را یاری می‌کنند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به مبارزه بیش از 70 ساله مردم فلسطین با رژیم غاصب صهیونیست عنوان کرد: پیروزی روز گذشته مردم فلسطین و مبارزان مقاومت، نسبت به هفتادساله گذشته بی‌نظیر بوده اما قابل‌انتظار است و هرگز پیروزی کامل دور از انتظار نیست، زیرا وعده الهی است که خداوند رزمندگان مقاومت و فلسطینیان مظلوم را کمک کند.

 

وی ابراز کرد: در رسانه‌های روز گذشته و امروز آنچه کاملاً مشهود بود، میزان و حجم بالای کشته‌شدگان، اسیر و رخمی شدگان ارتش اسرائیلی  بی‌سابقه  بوده است، اما نباید یادمان برود که این‌ها چند صد کشته طی یک روز جنگ تمام عیار از میزان نظامیان خود تلفات داده‌اند، در حالی که خوی وحشی‌گری اسرائیلی‌ها بارها و بارها به مردم ، زنان و کودکان بی‌پناه یورش برده و از آنان انتقام می‌گرفت.

 

منظری توکلی اذعان کرد: هرگز خوی وحشیگری، درندگی، صهیونیست را به مانندش در جهان ندیده‌ایم، بمباران خانه‌ها را در غزه و کرانه باختری انجام دادند و مردم غیرنظامی را به خاک و خون کشیدند و این کار هرروزه آنان بود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد: بزرگ‌ترین هنر صهیونیست‌ها و کسانی که آنان را حمایت می‌کنند در طول سالیان دراز در مقابل جبهه مقاومت،  زدن ساختمان‌های مسکونی و مردم بی‌دفاع بوده است، مطمئناً بازتاب منطقه‌ای و جهانی این اقدام رزمندگان فلسطین و مقاومت در برابر این درنده‌گری، یک بازتاب  مهم مثبت و امید آفرین است که ان‌شاءالله آینده مقاومت را بیشتر از قبل روشن نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به این امر که این حرکت غرورآفرین جبهه مقاومت،  امید در دل رزمندگان مقاومت و  مردم کشورهای مقاومت را زنده خواهد کرد، گفت: درگذشته اسرائیل هرلحظه  که اراده می‌کرد تنها در لختی از ثانیه تمام کشورهای منطقه را درمی‌نوردید و به اشغال خودش درمی‌آورد، اما الآن به حدی اشراف اطلاعاتی‌اش  ضعیف است که کاملاً در مقابل حرکت رزمندگان مقاومت غافلگیر و خلع سلاح شده است.

 

منظری توکلی ادامه داد: این بار رژیم غاصب و جعلی اسرائیل درگیر جنگ ترکیبی شد و هم‌زمان که با گلوله و موشک باید ‌می‌جنگید، جنگ تمام‌عیار سایبری نیز علیه او آغاز شده بود و الحمدالله ضربه بسیار مهلکی را هم در مجازی و هم در کف میدان از رزمندگان خورد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اذعان کرد: مجموعه سایبری توانست درآن‌واحد ضربه بسیار محکمی را به اسرائیل وارد کند و سیستم اطلاعاتی این رژیم غاصب را فلج کند که این از مهم‌ترین و بارزترین نکات این مبارزه در طوفان الاقصی بود و نشان داد که موساد توان مقابله بااراده‌های آهنین الهی مجموعه مقاومت را ندارد و پیروزی نزدیک است.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از