حالت تاریک
نماینده حماس در ایران:

جهاد روایت غزه کمتر از مقاومت فلسطینی‌ها نیست

جهاد روایت غزه کمتر از مقاومت فلسطینی‌ها نیست

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه نامگذاری خیابان مزین به نام «غزه» یک ایده و ابتکار خوب است، افزود: در عرصه جنگ روایت‌ها، جهاد تبیین اهمیت زیادی دارد.

 

به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان؛ آئین نامگذاری یکی از خیابان‌های پرتردد کرمان پایتخت مقاومت اسلامی به نام «غزه» بعد از ظهر امروز با حضور خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و سعید شعرباف شهردار کرمان برگزار شد.

خالد القدومی در آئین نامگذاری خیابان قدس شهر کرمان به نام «غزه» با اشاره به اینکه کرمان شهر مقاومت، شهر شهید راه قدس، شهید سلیمانی است و اعتقاد داریم روح این شهید امروز در بین ما حاضر است، افزود: شهید سلیمانی در مبارزه با دشمنان همواره در خط اول بود و به یاری خدا هم اینک جانشین و شاگردان ایشان این مسیر را ادامه خواهند داد، و اگر حاج‌ قاسم زنده بود امروز شاهد این وقایع در فلسطین و غزه نبودیم هر چند امروز هم شهید سلیمانی زنده و حاضر است.

وی ایده و ابتکار نامگذاری خیابان غزه در شهر کرمان را خوب خواند و ادامه داد: هم اینک نقش جهاد تبیین و کارهای فرهنگی در مبارزه با رژیم صهیونیستی بسیار مهم است.

نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران گفت: مردم مظلوم غزه در تاریخ جهاد و مقاومت فلسطین به موفقیت‌های فراوان رسیدند و به یاری خدا در این مقطع تاریخی نیز شاهد نابودی این رژیم جنایتکار خواهیم بود.


وی به حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: مقاومت مردم فلسطین منتهی به پیروزی است و به یاری خدا با هم نماز فتح را در مسجدالأقصی بخوانیم.

 

شهردار کرمان نیز در ادامه این  آئین افزود: با توجه به اتفاقی که اخیرا در غزه رخ داد و با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه، دوستان ما در شورای شهر و کمیته نامگذاری تصمیم به نامگذاری یکی از خیابان‌های مهم و کلیدی شهر کرمان به عنوان خیابان غزه گرفتند.


وی ادامه داد: سال‌های گذشته خیابان فلسطین در شهر کرمان نامگذاری شده بود و امروز با نامگذاری خیابان غزه که با خیابان فلسطین نیز ارتباط دارد، اتفاق مبارکی است که در این شهر رخ داد.


شهردار کرمان اظهارداشت: نامگذاری خیابان غزه در شهر کرمان آن هم در خیابانی که در مسیر بازدیدهای گردشگران از این شهر قرار دارد به زنده نگه داشتن یاد مردم مظلوم فلسطین بسیار کمک می‌کند.

 

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در ادامه این آئین افزود: نامگذاری این خیابان در تاریخ شهر کرمان ثبت می شود و یادآور شکست بزرگ رژیم صهیونیستی در غزه خواهد بود.

وی ادامه داد: کرمانیان با قدرت بیشتر مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی را ادامه می‌دهند و این نامگذاری نشان از محبت مردم کرمان به مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه است.

 

 

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه نامگذاری یک خیابان در کرمان به نام غزه نشان از عشق و ارادت مردم کرمان به مردم غزه دارد، اظهار داشت: این نامگذاری در جهت حمایت از این مردم مظلوم است.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در این مدت در جهت حمایت از مردم غزه در استان کرمان انجام شده است، گفت: امیدوار هستیم هر چه زودتر شاهد پیروزی نهایی مردم غزه و آزادی قدس شریف باشیم.

 

 

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این آئین نامگذاری این خیابان را کمترین کار برای همراهی با مردم غزه برشمرد و  خاطر نشان کرد: کادر درمان نیز هر لحظه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان دهند در خدمت لشکر اسلام و در کنار مردم غزه خواهد بود.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: افتخار داریم شاگردی سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی را انجام بدهیم و آماده هستیم تا به مردم مظلوم غزه کمک کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از