حالت تاریک
نماینده مردم و کرمان در مجلس شورای اسلامی:

حضور اتباع بیگانه یک معضل ملی است

حضور اتباع بیگانه یک معضل ملی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور اتباع بیگانه یک معضل ملی است، کرمان مشکل اساسی با اتباع بیگانه دارد و باید برای این معضل فکر جدی شود.

به گزارش راه آرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مربوط به صندوق بازنشستگی مس اظهار کرد: این مصوبه نارضایت جدی به وجود آورده است، بگذارید صندوق بازنشستگی مس به حال خود باشد و نگذاریم مانند سایر صندوق‌های بازنشستگی شود که در این زمینه دستگاه قضا می‌تواند کمک کند. 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور اتباع بیگانه یک معضل ملی است، کرمان مشکل اساسی با اتباع بیگانه دارد و باید برای این معضل فکر جدی شود. 

 

وی اظهار کرد: خودروهای شوتی که اتباع بیگانه را حمل می‌کنند، خطرات فراوانی را در جاده‌ها ایجاد کرده‌اند و همچنین با افزایش اتباع بیگانه در داخل کشور روبرو هستیم که این مساله باید در جلسه سران سه قوه مطرح و اختیارات بیشتری به نیروی انتظامی برای پیشگیری و برخورد در این زمینه داده شود. 

 

زاهدی ضمن اشاره به مسائل پیمان سپاری ارزی و میزان تولیدات و صادرات پسته کشور آمریکا، تصریح کرد: ایران هنوز نتوانسته پسته‌ای را صادر کند، وزارت دارایی و بانک مرکزی و دستگاه‌های مربوطه این مشکل را حل کنند وگرنه بازارهای جهانی این محصول را از دست خواهیم داد. 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد هنوز در استان کرمان بخصوص در برخی صنایع وجود دارد و افرادی که فساد آنها محرز شده، آزادانه در استان راه می‌روند و در این زمینه باشدت و حدت باید این افراد برخورد شود.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از