حالت تاریک
در خطبه‌های نماز جمعه استان تأکید شد:

حقیقت تهاجم دشمن متلاشی کردن نهاد خانواده است

حقیقت تهاجم دشمن متلاشی کردن نهاد خانواده است

امام جمعه شهرستان شهربابک گفت: حقیقت تهاجم دشمن متلاشی کردن نهاد خانواده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان جیرفت: ایران اسلامی کشوری قدرتمند و تأثیرگذار است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: ایران اسلامی دارای موشک‌های بسیار قوی و اثرگذاری در منطقه و جهان است.

امام جمعه جیرفت افزود: ایران اسلامی اگر یک موشک به سمت اسرائیل روانه کند در عرض دو الی هفت دقیقه قلب اسرائیل و تمام تأسیسات رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: در صورت بروز هرگونه خطایی از طرف اسرائیل، گروه‌های مقاومت آنها را مورد حمله بسیار قدرتمندی قرار می‌دهند و باعث پشیمانی رژیم غاصب صهیونیستی می‌شوند.

وی عنوان کرد: رژیم منحوس اسرائیل می‌داند و واقف است که نمی‌تواند به کشور قدرتمند ایران اسلامی نگاه چپ کند و این به‌خاطر وجود جوانان با استعداد و غیرتمند کشور عزیزمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: جامعه اسلامی در سرتاسر جهان هستی به جایی رسیده است که حرف برای گفتن دارد و در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

خطیب جمعه جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در برابر ظالمان و زورگویان با قدرت می‌ایستد و در برابر استکبار جهانی سر خم نمی‌کند.

امام جمعه شهرستان بردسیر: کشور‌های غربی جنگ تمام عیاری را علیه زن و خانواده آغاز کرده‌اند

حجت‌الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر بر اهمیت ازدواج تاکید کرد و گفت: اگر انگیزه ازدواج، دین‌مداری، معنویت و اخلاق باشد، پایدار خواهد بود در غیر این صورت با ملاک‌‌ها‌یی نظیر پول، زیبایی و مقام شاهد ازدواج‌های ناپایدار هستیم.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشان، یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و گفت: آتش‌نشانی از شغل‌های سخت است و این عزیزان برای نجات دیگران، خود را به آتش می‌زنند، تعداد زیادی شهید نیز تقدیم کرده‌اند که اجر این عزیزان نزد خداوند محفوظ است.

حجت‌الاسلام علی اکبر کرمانی میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق‌(ع) را تبریک گفت و به تبیین نقش تاثیرگذار این دو بزرگوار در تحول جامعه پرداخت و افزود: کار اصلی پیامبر گرامی اسلام‌(ص) و امام صادق‌(ع) جهاد تبیین بود. 

خطیب جمعه بردسیر بیان کرد: ما باید مایه زینت امام صادق و پیامبر(ع) باشیم و با قلب و دست و زبان خود از اسلام دفاع کنیم و یاری‌کننده دین باشیم.

وی اشاره‌ای به سخنرانی رئیس جمهور دربحث خانواده در سازمان ملل داشت و گفت: وضعیت خانواده در دنیا تاسف‌بار است، زن در دنیا به بهانه آزادی متحمل فجیع‌ترین اهانت‌ها‌ تحقیر‌ها و آزارها شده است.

حجت‌الاسلام کرمانی تصریح کرد: کشور‌های اروپایی جنگ تمام عیاری را علیه خانواده با محوریت زن آغاز کرده‌اند که ادامه دارد و ثمره‌ای غیر از انحطاط و فروپاشی جوامع ندارد.

امام جمعه شهرستان عنبرآباد: امنیت، اساسی‌ترین نیاز یک جامعه محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تاکید بر اهمیت تحکیم بنیان خانواده گفت: فرزندان ارزشمندترین هدیه و امانت‌های خداوند متعال به ما هستند، که خداوند متعال ما را بر سرنوشت آنها حاکم کرده است.

وی افزود: ما وظیفه داریم این بار مسئولیت را به بهترین وجه و مطلوب‌ترین روش به سرمنزل مقصود برسانیم.

امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: توجه به تربیت فرزندان و رسیدگی به آنها در حوزه‌های مختلف نیازهای آنها از وظایف مهم والدین است که خداوند متعال در قرآن و پیشوایان دینی ما همیشه به آن تاکید کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بامری با گرامیداشت هفته نیروی‌انتظامی گفت: اهمیت نیروی‌انتظامی ناشی از اهمیت ماموریت و رسالت خطیری است که عهده‌دار آن هستند.

وی ادامه داد: این ماموریت و رسالت خطیر شامل ایجاد، حفظ و ارتقاء امنیت جامعه است، امنیت، اساسی‌ترین نیاز یک جامعه محسوب می‌شود.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه تمام تلاش‌ها در همه عرصه‌ها اعم از علمی، اقتصادی و نشاط در جامعه، زیر سایه امنیت موضوعیت پیدا می‌کند، تصریح کرد: نیروی‌انتظامی حلقه وصل حاکمیت با مردم است و رسالت این سازمان، حفظ و به وجود آوردن امنیت برای کشور و جامعه است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بامری عنوان کرد: اکنون پروژه اهریمنی استکبار جهانی از طریق ترویج بی‌بندوباری و هجمه به بنیان‌های فکری و اخلاقی جامعه اسلامی با طراحی و هدایت اتاق‌های فکر نظام سلطه، توسط برخی از عناصر پیاده نظام فرهنگی غرب در داخل کشور دنبال می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور هوشمندانه و توأم با بصیرت و صلابت نیروی‌انتظامی، به‌کارگیری عزم، مدیریت جدی و جهادی با اجرای قانونمند طرح‌های امنیت اجتماعی و سالم‌سازی محیط، حجاب و عفاف، همکاری‌های اقشار مردمی و نهادهای مرتبط نقطه عطفی در کارنامه نیروی انتظامی است.

امام جمعه شهرستان راور: زنان با همت بلند خود دوشادوش مردان برای پیشرفت قدم برداشته‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه راور در خطبه‌های این هفته به نقش تفکر بنیادین  امام خمینی(ره) در پیشرفت همه جانبه کشور اشاره و بیان کرد: شاید دشمنان ایران اسلامی با توطئه های خود توانسته باشند حرکت پیشرفت ایران اسلامی را کند کنند، اما هرگز نتوانستند قطار پیشرفت این ملت را از حرکت بازدارند.

وی با اشاره به خرابکاری‌های متعدد دشمنان ایران اسلامی ازجمله آمریکا و اسرائیل در تاسیسات و مراکز حساس این کشور بیان کرد: اقدامات این کشور‌ها نتوانسته جمهوری اسلامی را از این حرکت پر‌شتاب به سمت قله نا امید کند.

خطیب جمعه راور به نقش بانوان دلسوز در جریانات انقلاب و بعد از آن اشاره و عنوان کرد: بانوان گرامی این کشور با همت بلند خود دوشادوش مردان پیش رفته و با عملکرد درخشان خود در همه عرصه‌ها موجب تسریع این پیشرفت شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی یادآور شد: این حرکت پر‌شتاب جمهوری اسلامی به سمت قله طی سالیان اخیر برکات زیادی برای مردم خواهد داشت.

وی در سخنان خود از مردم شریف ایران به‌دلیل تحمل فشار‌های اقتصادی تشکر کرد و گفت: بی‌شک این فشار‌ها بی‌حاصل نخواهد بود و اراده ملت ایران را در مسیر رسیدن به قله محکم‌تر و استوار‌تر خواهد کرد.

خطیب جمعه راور در پایان از رزمندگان و ایثارگران این شهرستان رشادت‌های آنان در جنگ تحمیلی را تحسین و خاطرنشان کرد: رزمندگان و ایثارگران در آخرت هم‌نشین صالحان و از مقربان درگاه الهی خواهند بود.

امام جمعه شهرستان روبار‌‌جنوب: پیروی از آموزه‌های دینی بهترین راه حراست از نهاد خانواده است

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار‌جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به سخنان ‌رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده نیز هستیم، باید گفت خانواده اصیل‌ترین و فطری‌ترین نهاد بشری است که امروز در معرض تهدید قرار گرفته است.

امام جمعه رودبار‌جنوب اظهار کرد: باید بدانیم ستون فقرات صلابت و سلامت جامعه و ملت انقلابی ما حفظ و حراست از نظام خانواده است و این به‌دست نمی‌آید جز این‌که از آن با قدرت، قاطعیت، تدبر و تکلیف محوری حفاظت و حراست کنیم.

وی به مخدوش‌سازی نقش زنان به‌‌عنوان محور خانواده توسط غرب اشاره کرد و گفت:  اهمیت نقش زن در خانواده بر کسی پوشیده نیست، چراکه در سلامت فرد و اجتماع تاثیر مستقیم دارد و به همین دلیل دشمن به‌دنبال مخدوش‌سازی نقش زن به‌عنوان محور خانواده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش به ضربات سهمگین سربازان گمنام امام زمان (عج) بر پیکر دشمن اشاره و افزود: سال ۱۴۰۱ سال شکست بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی دشمن برعلیه مردم ایران بود.

امام جمعه رودبار‌جنوب یادآور شد: این توطئه با لطف الهی، عنایت امام زمان (عج)، بصیرت مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به شکست ختم شد، در کنار عواملی که گفته شد نمی‌توان از مجاهدت‌های نیروی انتظامی، بسیجیان جان‌برکف سازمان اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات کشوری غافل شد.

امام جمعه شهرستان بروات: ایجاد اختلاف قومی و مذهبی حربه دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروات ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: وحدت ملی و مذهبی باید تقویت شود.

خطیب جمعه بروات خاطرنشان کرد: در بیان روایات و احادیث توجه به وجوه مشترک مذاهب اسلامی الزامی است، زیرا وحدت خواست مقام معظم رهبری است.

وی افزود: هرکس وحدت را بهم زند مزدور دشمن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری خاطرنشان کرد: توجه و کمک خیرین به دانش آموزان و مدارس کم‌ برخوردار امری ضروری و خداپسندانه است.

امام جمعه کهنوج: ما مدیون شهدا، رزمندگان و ایثارگران در این چهار‌ دهه انقلاب هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد نجنو امام جمعه کهنوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا وظیفه همه ملت است.

خطیب جمعه کهنوج بیان کرد: رشادت‌های رزمندگان و شهدا در پاسداری از خاک و ناموس در هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.

وی ادامه داد: در ۲۰۰ سال گذشته  همواره طی جنگ‌ها و نالایقی شاهان و سلاطین قسمت‌های زیادی از خاک ایران جدا شده است، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رشادت‌های رزمندگان و ملت ایران و با تکیه بر آرمان‌های انقلاب و امام خمینی رحمه الله علیه یک وجب از خاک ایران جدا نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجنو با بیان اينکه مدیون شهدا، رزمندگان و ایثارگران در این چهار دهه انقلاب هستیم، گفت: دفاع مقدس به ما نشان داد که اگر ملت و همه مسئولان باهم همدل و یک‌صدا باشند دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد.

خطیب جمعه کهنوج خاطر نشان کرد:  دشمن تلاش دارد این وحدت را از بین ببرد، بین مردم و مسئولان تفرقه و جدایی بیندازد و با بزرگ جلوه دادن مشکلات سعی بر از بین بردن وحدت و ایجاد ناامیدی در بین ملت دارد.

امام‌جمعه موقت شهرستان کوهبنان: دشمن در راستای تفرقه و تلاش برای تجزیه کشور اقدام می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس کاظمی‌زاده امام جمعه موقت کوهبنان با استناد به کلام نورانی پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد: رضایت خانواده از‌جمله عواملی است که باعث حضور انسان در بهشت و سعادت او می‌شود.

وی افزود: توجه به امور معنوی و مادی، مدیریت خانواده، تقسیم کار و همکاری اعضای خانواده، محبت و ابراز علاقه دو طرفه، از‌جمله عواملی است که باعث استحکام خانواده می‌شود.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در هفته وحدت قرار داریم، امروز وحدت جزء ضروریات دین است چرا‌که دشمن در راستای تفرقه بین شیعه و سنی اقدام کرده تا بتواند کشور را تجزیه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی‌زاده یادآور شد: باید به مجالس جشن و سرور در این ایام توجه ویژه داشته باشیم و در کنار آن در راستای شناخت پیامبر اکرم‌(ص) به‌ویژه در زمینه عبادت، سیاست، جهاد،‌ مردم‌داری، امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنیم.


وی ادامه داد: امام صادق(ع) در طول امامت ۳۴ ساله خود، در راستای جهاد تبیبن گام برداشت و با تربیت شاگردان مجرب، باعث حفظ و گسترش اسلام و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم شد.

امام جمعه موقت کوهبنان در پایان خاطرنشان کرد: جهاد امروز جهاد تبیین است تا خدمات انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود زیرا دشمن قصد دارد مردم خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی را نبینند.

امام جمعه کرمان: حرکت هنجار‌شکنانه در یک مدرسه قلوب مردم انقلابی و متدین را جریحه‌دار کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان گفت: توجه به تعلیم و تربیت و خانواده، دو مرکز مهم و سرنوشت‌ساز کشور را مهم دانست، پیشرفت‌ها و رسیدن به تکامل و آرمان‌های به‌حق یک کشور مرهون حرکت درست و برنامه‌ریزی سالم در این دو مرکز است.

وی افزود: دنیای لذت‌جو با محوریت غرب و استکبار جهانی برای این‌که این دو مرکز را نابود کند و به ابتذال بکشاند، علاوه‌ بر‌اینکه برنامه‌های دقیق دارد، پول‌های کلان هم هزینه می‌کند.

خطیب جمعه کرمان بیان کرد: حرکت هنجارشکنانه‌ای که در یک مدرسه‌ انجام شد برای  قشر متدین قابل تحمل نیست و قلوب مردم انقلابی و متدین را جریحه‌دار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی افزود: قاطبه معلمان و مسئولان آموزش و پرورش امروز کشور ما انسان‌های دلسوز، متدین، وارسته، انقلابی و امین ما هستند، گروه اندکی با کمال تاسف یا ناخواسته در جهت خواسته‌های غرب‌گرایان حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: اولین خواسته مردم انقلابی از مدیران انقلابی این دستگاه این است که با عوامل این حادثه برخورد قاطع کنند.

امام جمعه کرمان از وزیر آموزش و پروش، دولت انقلابی و مدیرکل‌های انقلابی درخواست کرد، هرچه زودتر سند تحول در تعلیم و تربیت را که مطالبه رهبری است، تنظیم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی گفت: نقشه دشمن فتح بدون خون‌‌ریزی است، یکی از مراکز مهم مورد حمله ترکیبی دشمن دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی افزود: محور تعلیم و تربیت، معلم و مربی است، نقشه دشمن این است با سندهای تحمیلی خود بر کشورها، با خرج دلارهای فراوان به‌دنبال این است تا حمله اصلی را انجام دهد.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: خانواده دومین مرکزی است که مورد هجمه دشمن قرار دارد، ستون فقرات این مرکز مادر و زن است، در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بخشی از ماموریتی که دشمن برای خودش تعریف کرده بود، مورد هجمه قرار دادن این مرکز بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: دو نگاه در این دنیا وجود دارد؛ یک نگاه؛ نگاه کسانیست که تکلیف محور نیستند و این‌ها استقامت به خرج می‌دهند با مشکلات می‌جنگند و تسلیم انحرافات نمی‌شوند؛ و در یک کلمه دنیا را هدف نمی‌دانند.

وی ادامه داد: نگاه دوم، نگاهی است که دنیا را مورد هدف قرار داده‌اند، همه چیز را از این دنیا می‌خواهد و تکلیف برایشان معنی ندارد، چون نگاه به آخرت ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کسانی که دنیا را مورد هدف قرار می‌دهند، قرآن کریم ماجرای آن‌ها را این‌چنین بیان می‌کند که این‌ها دلهایشان مثل سنگ است و حتی از سنگ هم بدتر هستند؛ این افراد با حق نمی‌توانند روبرو شوند و در مقابل حق و قرآن هم ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: جهل، نادانی و معصیت، لجاجت و همنشینی با مجرمان و دنیا‌پرستی باعث می‌شوند که دل  انسان سخت شود و حق را نپذیرد.

وی خاطرنشان کرد: در روایتی از امام صادق(ع) آماده است که یاد خداوند دل‌ها را از قساوت قلب و سنگینی روح دور می‌کند، جلا دهنده قلب‌هاست.

امام جمعه شهرستان انار: از استاندار کرمان می‌خواهیم شرایط را برای صادرات پسته تسهیل کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی گفت: قرآن برطرف‌کننده تمام نیازهای مادی، معنوی و اجتماعی انسان‌هاست.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی‌انتظامی افزود: اقدامات بزرگی در چند ماه گذشته به دست نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی انجام شدهاست.

امام جمعه انار یادآور شد: انهدام شبکه‌های سازمان یافته ترور، کشف ۴٠٠ بمب که قرار بود در محرم منفجر شود، دستگیری عاملان حملات سایبری به نقاط حساس کشور، تنها بخشی از این اقدامات هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی مطرح کرد: این اقتدار نیروهای مسلح است که مقام معظم رهبری فرمودند به دو چیز حساس باشیم امنیت ملی و وحدت ملی.

وی ادامه داد: مردم درحال برداشت محصول کشاورزی خود هستند، کشاورزان در فروش محصولشان دقت لازم داشته باشند و به هرکسی در فروش محصولات خود اعتماد نکنند.

امام جمعه انار تصریح کرد: ستاد صادرات کشور در تهران شکل گرفته، و از استاندار کرمان می‌خواهیم با یک اهتمام ویژه صادرات پسته را تسهیل کند.

امام جمعه شهرستان شهربابک: حقیقت تهاجم دشمن متلاشی کردن نهاد خانواده است

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان شهربابک گفت: حقیقت تهاجم دشمن متلاشی کردن نهاد خانواده است.

وی افزود: کشورهایی مانند مجارستان و لهستان حقوق گروه‌های منحرف را به رسمیت نشناختند، اتحادیه اروپا کمک‌های مادی را از آنها دریغ کردند و به ترکیه به‌علت مسلمان بودن اجازه ورود به اتحادیه اروپا را نمی‌دهند.

خطیب جمعه شهربابک ابراز کرد: امروز بسیاری از کشورهای مسلمان فشار اقتصادی سنگینی را تحمل می‌کنند و کشورهای اروپایی به شرطی به آنها کمک می‌کنند که گروه‌های منحرف را به رسمیت بشناسنند که علت آن متزلزل شدن نهاد خانواده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری خطاب به پدران و مادران، معلمان و اساتید گفت: هدف دشمن ترویج فساد و فحشا برای از هم گسیختن نظام خانواده است.

وی ادامه داد: نکاح مقدمه تربیت اسلامی است و اگر تشکیل خانواده نباشد، مشتی انسان بی‌هویت به وجود می‌آید که سرباز دشمن می‌شوند.

امام جمعه شهربابک تاکید کرد: تا می‌توانید با همسران و فرزندان خود با محبت رفتار کنید، اگر محبت بین اعضای خانواده نباشد به دیگران روی می‌آورند و به فساد و فحشا کشیده می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که سوریه، عراق، یمن و لبنان به واسطه خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهدای مقاومت به عزت و عظمت گذشته خود برمی‌گردند.

امام جمعه شهرستان فاریاب: تبلیغ و تشویق الگوهای منحرف جنسی مصداق بارز جنگ علیه خانواده است

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه فاریاب بیان کرد: یکی از مصادیقی که زندگی را در کام انسان تلخ می‌کند، جنگ جهانی علیه نهاد خانواده است.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور ایران در سازمان ملل افزود: در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده نیز هستیم، ترویج، تبلیغ و تشویق الگوهای منحرف جنسی مصداق بارز جنگ علیه خانواده است.

امام جمعه فاریاب گفت: در اتحادیه اروپا کشورهایی که تسلیم قوانین زشت ِآنها مانند سبک زندگی همجنسگرایان و دیگر گروه‌های منحرف جنسی نمی‌شوند، از دریافت کمک‌های مالی اتحادیه اروپا محروم می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی با اشاره به سفر انصارالله یمن به ریاض اظهار کرد: این سفر تن دادن عربستان به شکست در یمن است، آنچه مسلم است؛ جنگ برای طرفین خسارت‌بار است.

وی خاطرنشان کرد: در این جنگ صدها هزار نفر کشته شدند، عربستان برای سرمایه‌گذاری نیاز جدی به امنیت دارد، می‌خواهد با توسعه آرامکو باعث افزایش صادرات نفت شود، به دنبال امنیت است که راه آن بهبود روابط با همسایگان است.

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج: دفاع مقدس، دفاع در برابر تمام قدرت‌های جهان بود

حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی امام جمعه شهرستان قلعه گنج در اولین خطبه حضور خود در این شهرستان بیان کرد: ملت ایران یک جنگ با تمام دنیا و دو ابرقدرت شرق و غرب آن زمان، با تجهیزات ۴۴ کشور دنیا را متحمل شد.

وی افزود: دفاع مقدس را باید قدر دانست و به همه نسل ها انتقال داد، به فرموده مقام معظم رهبری این جنگ ما را به یک گنجینه تمام نشدنی تبدیل کرد.

امام جمعه قلعه‌‌گنج گفت: ما در‌حالی پیروز شدیم که بیشتر از ۱۳ کشور دنیا در این جنگ حضور فیزیکی داشتند و ما نیز تحت تحریم بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوانی خاطرنشان کرد: در آن زمان ما تحریم بودیم و نمی‌توانستیم سیم خاردار بخریم، در زمان حال هم تحریم هستیم، کسی نمی‌تواند از ما سلاح خرید کند و دشمنان ما دریافتند که نمی‌توانند با ملت ایران در بیفتند.

امام جمعه فهرج: امروز دفاع مقدس ما، دفاع از کانون خانواده است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به نقش محوری زن در کانون خانواده، بیان کرد: در جنگ شناختی امروز‌، دفاع مقدس ما، دفاع از کانون خانواده است.

وی به سفر روز قبل فرمانده سپاه ثارالله به فهرج و افتتاح چندین پروژه محرومیت‌زدایی اشاره و از حسن توجه ویژه سردار نظری به این شهرستان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاملایی گفت: از زمانی که حقیر، امام جمعه فهرج شده‌ام، در کنار سردار معروفی، یکی دیگر از مسئولان عالی رتبه‌ استانی که سفرهای متعددی به فهرج داشته و در کنار مردم محروم منطقه بوده، سردار نظری بوده است.

امام جمعه فهرج خاطرنشان کرد: کجا دیدید که یک نیروی نظامی، خود را به این شکل، خادم مردم بداند و در بحث آب‌رسانی، کار فرهنگی، محرومیت‌زدایی، ساخت خانه برای مستضعفین و ...پرتلاش کنار مردم باشد.‌

وی افزود: بنده از همین تریبون، به نمایندگی از مردم دارالوحدت فهرج، از سپاه عزیز و بزرگوار بخاطر همه خدماتی که در شهرستان فهرج انجام می‌دهد و در کنار مردم حضور دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاملایی در بخش دیگری از بیاناتش، با تحسین و قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه گفت: خنثی‌سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و دستگیری بیش از ۲۰۰ تروریست از گروه‌های مختلف، تنها گوشه‌ای از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است که سبب شده طی چند وقت اخیر، ضربات سهمگینی بر پیکره دشمن وارد شود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از