حالت تاریک
جانشین مرکز مطالعات معاونت سیاسی سپاه:

دشمن به دنبال عدم برگزاری انتخابات است

دشمن به دنبال عدم برگزاری انتخابات است

جانشین مرکز مطالعات معاونت سیاسی سپاه در جمع راویان دفاع مقدس گفت: دشمن به دنبال عدم برگزاری انتخابات است.

به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ مهدی سعیدی جانشین مرکز مطالعات معاونت سیاسی سپاه ظهر امروز در جمع راویان دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را تنها انقلابی دانست که همه دست به دست هم داده‌اند تا آن را زمین بزنند، گفت: اما قصه مقاومت از زمان دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: مقاومت هر روز جلوه جدیدی پیدا می‌کند؛ روزی در جنگ، روزی تهاجم فرهنگی و روزی در انتخابات که عده‌ای می‌گویند در انتخابات تقلب شده است؛ انتخاباتی که خودشان بارها متولی آن بوده و می‌دانند در آن تقلب نمی‌شود.

سعیدی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: فتنه‌ها پشت هم تا سال گذشته ادامه داشت تا این‌که در فتنه سال گذشته ذهن‌ها را تا حدودی به هم ریخته و قصد داشتند این وضعیت غیرعادی را مستمر ادامه داده و ناآرامی ذهنی جامعه را به انتخابات برسانند، چون که قصه انتخابات برای آن‌ها اهمیت بسیاری دارد.

جانشین مرکز مطالعات معاونت سیاسی سپاه در رابطه با نقشه‌های دشمن برای انتخابات، ابراز کرد: مهم‌ترین اقدام دشمن به هم ریختن وضعیت عادی انتخابات است؛ وضعیت عادی انتخابات این است که مردم پای صندوق‌های رای رفته و رای دهند.

وی افزود: دشمن نقشه کشیده بود که انتخابات برگزار نشود و در گام اول در تلاش بودند تا کسی ثبت‌نام نکند اما حدود ۴۸ هزار نفر در پیش‌ثبت‌نام، ثبت‌نام کردند و دشمن در گام اول شکست خورد.

سعیدی بیان کرد: در گام دوم قصد به هم ریختن کشور در سا‌لگرد مهسا امینی را داشتند که متاسفانه برخی از بازیگران سیاسی هم دچار خطای محاسباتی شده و ترسیده از صحنه، حاضر نشدند که در انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: اما این فتنه در سالگرد مهسا هم مهار شد و دیدیم که به عزت خون شهدای مقاومت و تدبیر شاگردان حاج قاسم رژیم صهیونیستی که مغز متفکر فتنه‌های سال گذشته بود، چه ضربه ترمیم‌ناپذیری خورد.

سعیدی افزود: اما بازی دشمن تمام نشده است و در این سه ماه همه تلاشش را از ناامن‌سازی انتخابات تا ناامن‌سازی ذهن‌ها، می‌کند تا مردم پای صندوق رای نروند.

جانشین مرکز مطالعات معاونت سیاسی سپاه تصریح کرد: اگر مشارکت در انتخابات زیر ۴۰ درصد باشد دشمن به خواسته خود رسیده و فاز بعدی پروژه‌اش بی‌اعتبارسازی جمهوری اسلامی است‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای مهار قصه دشمن باید به دل قصه انتخابات برویم و تمام تلاشمان را بر افزایش مشارکت بگذاریم.

انتهای خبر/ ک

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از