حالت تاریک
عضو شورای کانون ارزیابی مدیران استان کرمان؛

راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه مخالفت با توسعه‌طلبی آمریکاست

راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه مخالفت با توسعه‌طلبی آمریکاست

عضو شورای کانون ارزیابی مدیران استان کرمان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه مخالفت با توسعه‌طلبی آمریکا و حضور علیه استکبار است.

به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ امیر‌ سلطانی عضو شورای کانون ارزیابی مدیران استان کرمان، ۱۳ آبان را در چند مورد دارای اهمیت دانست، ابتدا این که باید بتوانیم فضای گفتمانی اهمیت ۱۳ آبان را در میان نسل جوان راه‌اندازی کنیم؛ مورد دوم ادبیات‌سازی ۱۳ آبان است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی ادامه داد: روایت ۱۳ آبان اگر بیان شود، جنایات آمریکا از حافظه‌ها بیرون نمی‌رود، پس ما باید درباره اهمیت ۱۳ آبان، فضای گفتمان‌سازی درست کنیم، ادبیات‌سازی انجام دهیم و خلق رویداد داشته باشیم و به خوبی روایتگری کنیم.

 

سلطانی بیان کرد: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از حمایتِ تفکرِ امام راحل(ره)، حمایت از مظلومان جهان، حضور علیه استکبار و نشان از مخالفت با توسعه‌طلبی آمریکا دارد.

 

عضو شورای کانون ارزیابی مدیران کرمان تصریح کرد: قدرت نرم‌افزاری و تبلیغاتی جمهوری اسلامی ایران با شعار محور مقاومت در حال گسترش جهانی است و اگر این راهپیمایی را انجام نمی‌دادیم حضور ما در مقابله با استکبار بی‌معنا می‌شد.

 

وی افزود: گروگان گرفته شدن دو تن از سربازان رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه برای این رژیم که خود را قدرت برتر خاورمیانه و ارتش چهارم دنیا معرفی می‌کرد بسیار دردآور بود.

 

سلطانی ادامه داد: حال که ۱۵۰ نفر از نظامیان این رژیم منحوس در اسارت حماس قرار گرفته و چندین نفر کشته شدند با مانور در اموری چون کشتن و شهید کردن زنان و کودکان به دنبال ترمیم شکست اطلاعاتی خود است.

 

وی افزود: اما تا به حال با این‌که زیرساخت‌های شهری حماس آسیب جدی دیده اما موفق به از بین بردن زیرساخت‌های نظامی حماس نشده است و حتی در جنگ زمینی هم هیچ دستاوردی نداشته‌اند و این مانورهای آن‌ها برای جلوگیری از شکاف‌های عمیق طوفان‌الاقصی است.

 

عضو شورای کانون ارزیابی مدیران کرمان در رابطه با دنیای بدون اسرائیل و آمریکا، عنوان کرد: در دنیای بدون اسرائیل و آمریکا تمدن صلیبی و صهیونیستی غرب از میان برداشته می‌شود و گفتمان اسلام انقلابی جایگزین ‌می‌شود؛ چرا که غرب اکنون حریف دیگری ندارد و ما باید انقلاب اسلامی را در دنیا جایگزین کنیم و این امر اتفاق خواهد افتاد.

 

وی گفت: خداوند در قرآن می‌فرمایند؛ حِزۡبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ پس قطعا ظلم از میان برداشته می‌شود و دنیای بدون آمریکا و رژیم صهیونیستی را خواهیم داشت.

 

انتهای خبر/ک

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از