حالت تاریک
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان تاکید کرد:

رژیم جعلی مظلوم‌نمایی دروغین

رژیم جعلی مظلوم‌نمایی دروغین

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: رژیم صهیونیستی با ادامه دادن جنایات خود و روایت دروغ نسبت به مسئله رژیم صهیونیست، مظلوم‌نمایی جعلی ایجاد کرده تا جای جلاد و شهید و مظلوم و ظالم را عوض کند.

سیدهادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با تأکید بر اینکه اقدامی که رژیم غاصب صهیونیستی در حوزه روایت انجام می‌دهد، روایت و مظلوم‌نمایی جعلی است، گفت: ملت مظلوم فلسطین و جبهه حماس ۷۵ سال است که تحت ظلم رژیم منحوس صهیونیست است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه عملیات«طوفان الأقصی» حاصل سال‌ها ظلم بر ملت مظلوم فلسطین است، اظهار کرد: قبل از عملیات جبهه حماس در عملیات رژیم صهیونیستی شاهد به شهادت رسیدن تعدادی از جوانان و مردم فلسطینی بودیم که در این زمینه گروه حماس بیانیه داد.

وی با اشاره به اینکه پاسخی که جریان حماس به رژیم صهیونیستی داد، هیمنه این رژیم را در هم شکست، ابراز کرد: جبهه حماس با تکیه بر توان خود توانست سیلی محکمی به صورت رژیم صهیونیستی بزند.

طباطبایی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با ادامه دادن جنایات خود و روایت دروغ نسبت به مسئله رژیم صهیونیست، مظلوم‌نمایی جعلی ایجاد کرده تا جای جلاد و شهید و مظلوم و ظالم را عوض کند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان خاطرنشان کرد: امروز جوانان فلسطین به این خلاقیت و نقطه رسیده‌اند تا بتوانند خودشان سیلی محکمی به صورت رژیم صهیونیست بزنند و کشور ما نیز حامی جریان مظلوم و جبهه مقاومت است.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از