حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه‌ زنان استان کرمان:

سیاه‌نمایی ضد‌انقلاب جزء اولویت‌های جنگ ترکیبی است

سیاه‌نمایی ضد‌انقلاب جزء اولویت‌های جنگ ترکیبی است

مسئول بسیج جامعه‌ زنان استان کرمان گفت: در جنگ ترکیبی دروغ جزء اولویت‌هاست، سیاه نمایی نسبت به ماهیت انقلاب جای شهید و جلاد را با هم عوض می‌کند.

اکرم رنجبر مسئول بسیج جامعه‌ زنان استان کرمان در ارتباط با دروغ‌ها و روایت بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ  به خبرنگار راه آرمان گفت: واقعیت این است که هم‌اکنون ما در دوره رویارویی با دوعرصه در جهان هستیم، یکی جهانی شدن ارزش‌های اسلامی و از طرفی ارزش‌های آمریکایی و غربی، جهانی شدن و فرسودگی ارزش‌هایی که نماد آمریکاست.

 

وی افزود: امروز در آمریکا 700 هزار کارتن‌خواب وجود دارد، از طرفی نمادی به‌نام خانواده در آن رنگ باخته و زندگی معنا و مفهوم واقعی خود را در سبک زندگی غربی از دست داده است.

 

مسئول بسیج جامعه‌ زنان استان کرمان بیان کرد: از سوی دیگر فرهنگ غرب  آماج بی‌عدالتی‌ها، تحقیر ملت‌ها، غارت ملت‌ها و اشاعه دهنده ابتذال اخلاقی و بی‌هویتی است.

 

رنجبر اظهار کرد: از سوی دیگر در نقطه مقابل تفکر غرب شاهد طلوع یک جهان جدید، شاداب، امیدوار و رو به کمال به‌نام جهان اسلام هستیم که در آن احترام به ملت‌ها، روابط بین آنها، کمک به محرومین در اقصی‌نقاط عالم و دفاع از مظلوم جزء اولویت های آنهاست.

 

وی ادامه داد: به‌گونه‌ای که فرهنگ مقاومت جزء افتخارات این جبهه است، شهادت و تشییع شهید سلیمانی نشان داد که این جبهه به لطف خداوند متعال جهانی شده و شاهد بیداری ملت‌ها است.

 

مسئول بسیج جامعه‌ زنان استان کرمان تصریح کرد: دشمنان جهان اسلام که این دو جبهه و تقابل این دو جبهه را به خوبی رصد می‌کنند، متوجه شده‌اند تنها راه مقابله با پیشرفت جهان اسلام درگیر کردن مسلمانان به خود و از طرفی دور کردن آن ها از ارزش‌های اسلامی است.

 

رنجبر یادآور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بر اساس آنچه که در نشست گوادلوپ مطرح شده، یکی از سیاست هایی که در برابر جهان اسلام به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته‌اند، سیاست ایجاد بحران است.

 

وی افزود: چرا‌که نه جنگ فیزیکی و جغرافیا و نه تحریم بر روی ملت ایران تاثیری ندارد و آنها را از مسیر انقلاب دور نکرده است، بنابراین هدف این است که با ایجاد بحران، مردم و مسئولان را به خود سرگرم کنند، در ایجاد این بحران از هر حربه و ترفندی استفاده کرده و از آن به‌عنوان جنگ ترکیبی یاد می‌کنند.

 

مسئول بسیج جامعه‌ زنان استان کرمان ابراز کرد: در جنگ ترکیبی دروغ جزء اولویت‌هاست، دروغ و سیاه نمایی نسبت به ماهیت انقلاب، دروغ نسبت به دستاوردهای انقلاب، دروغ نسبت به قداست جهان اسلام و خلاصه اینکه تلقین دروغ و شبهه بر اذهان، افکار و قلوب مردم به ویژه جوانان در تمام ابعاد، با دروغ در فضای حقیقی و فضای مجازی جای شهید و جلاد را با هم عوض می‌کنند.

 

رنجبر اضافه کرد: آنها خیانتکار را وفادار به میهن معرفی کرده و اقدامات جنایتکارانه رژیم منحوس پهلوی را خوب جلوه می‌دهند و بر‌عکس آن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را معکوس جلوه می‌دهند تا شاید بتوانند با پیشرفت این جبهه با جبهه اسلام مقابله نرم کنند.

 

وی ادامه داد: دشمنان سخت در اشتباه‌اند، طبق فرمایش مقام معظم رهبری ملت ما به قله نزدیک شده‌اند و مردم در قصه اغتشاشات با حضور میدانی خود در صحنه، صف خود را از صف ضد‌انقلاب و معاندین جدا کردند.

 

مسئول بسیج جامعه‌ زنان استان کرمان مطرح کرد: در صحنه های حساس از‌جمله 22 بهمن و روز قدس حضور پرشور و مقتدرانه خود را نشان دادند، عده کمی از جوانان پاک و ساده این ملت که در اغتشاشات سال گذشته با تحریک معاندین و منافقین خارج‌نشین شرکت کرده بودند، اظهار ندامت کرده و به راه ملت بازگشتند.

 

رنجبر ابراز کرد: به‌گواهی تاریخ، با توجه به فراخوان‌های گسترده معاندین در شهریور سال 1402 آحاد ملت ایران با عدم حضور خود سیلی محکمی به آنها زدند و صف خود را از آنها جدا و اعلام برائت کرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌شک این پیروزی بصیرت ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری که با هدایت‌های خود کشتی را برای رسیدن به مقصود هدایت کردند، محقق شد.

 

انتهای خبر/ س

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از