حالت تاریک
فرماندار شهرستان راور تشریح کرد:

عملکرد ۶ ماهه حوزه بهداشت در شهرستان راور

عملکرد ۶ ماهه حوزه بهداشت در شهرستان راور

فرماندار شهرستان راور عملکرد ۶ ماهه حوزه بهداشت در شهرستان راور را اعلام کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان راور؛  عباسی فرماندار راور در ادامه گزارشات عملکرد شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و بیمه‌ها در شش ماهه اول ۱۴۰۲ اظهار کرد: انجام ۴۸ مورد عمل جراحی در بیمارستان علی بن ابیطالب، ۷ هزار و ۸۸ نفر بستری در اورژانس و بخش تحت نظر و انجام دیالیز برای ۱۰۸ نفر با ۷۸۴ دوره و سونوگرافی برای ۳ هزار و ۷۶۶ نفر انجام شده است.

رضا عباسی گفت: در ۶ ماه اخیر نوار قلب برای هزار و ۶۷۷ نفر و آزمایشات سرپایی برای ۷ هزار و ۶۷۵ نفر و دو هزار و ۵۹۴ مورد رادیولوژی و هزار و ۳۶۴ مورد اکو سرپایی و ۱۷۴ نفر بستری در سی سی یو داشته ایم.

وی گفت: همچنین پیگیری و تهیه دو دستگاه آمبولانس جدید برای شهرستان و پیگیری جذب منابع مالی برای سیستم گرمایشی و سرمایشی اورژانس جدید شهرستان و جذب متخصصین پوست، چشم و ارتوپد برای بیمارستان انجام شده است .

فرماندار راور ادامه داد: پیگیری جهت اتمام ساختمان اورژانس جدید و تجهیز درمانگاه چشم پزشکی و راه اندازی درمانگاه چشم و تجهیز و راه‌اندازی اتاق عمل ارتوپدی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر پیگیری‌ها درحوزه بیمه‌ای، سهمیه بیمه افراد مشاغل آزاد و کارآفرینان و پیگیری بیمه افراد شاغل در کارگاه‌های بخش خصوصی و پیمانکاران و کارگران و بازرسی از کارخانه‌ها علاوه بر خدماتی که سازمان‌های بیمه‌گر در روال کلی به تمامی بیمه شدگان ارائه می‌دهند برخی از موارد عملکرد حوزه بهداشت و درمان و بیمه‌ها در نیمه اول سال بود.

 

انتهای پیام/کمساری







لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از