حالت تاریک
در راهپیمایی 13 آبان ماه کرمان رقم خورد:

فریاد انزجار دانش‌آموزان کرمانی بر سر صهیونیست غاصب

فریاد انزجار دانش‌آموزان کرمانی بر سر صهیونیست غاصب

دانش‌آموزان کرمانی دقایقی پیش با حضور در مراسم استکبار ستیزی روز سیزدهم آبان‌ماه خشم و انزجار خود را در برابر نسل‌کشی صهیونیسیتی فرود آوردند.

به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان؛  راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،  امروز و همزمان با سراسر کشور در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی در حال برگزاری است.

این مراسم در کرمان با حضور مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و حضور پر شور مردم انقلابی، جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم از چهارراه غزه آغاز شد و تا میدان شورا ادامه پیدا کرد و در میدان شورای شهر کرمان متوقف شد تا پذیرای شنیدن سخنان سردار شکارچی باشند.

 راهپیمایان روز استکبار ستیزی بار دیگر با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از مستکبرین جهان اعلام کرده و ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و هم دردی خود با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام کردند.

مردم دیار سپهبد شهید‌ حاج قاسم سلیمانی بار دیگربه میدان آمدند تا فریاد خشم خود را بر سر تمام دنیا فرود آورند و ضمن به حرکت واداشتن سران کشورهای عرب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین  حمایت قطعانه خود را از مردم غزه و گروه‌های مقاومت در منطقه اعلام کنند.

دانش‌اموزان بصیر استان کرمان در راهپیمایی امروز ضمن تأکید بر حفظ وحدت، اقتدار و انسجام ملی، بار دیگر خط بطلانی برنقشه فعالیت استکبار جهانی کشیدند و نشان دادند که مردم دیار حاج قاسم تا آخر با ولایت خواهند ماند و تا پیرزوی کامل مردم مظلوم فلسطین در کنارآنها خواهند ماند و لحظه‌ای دست از حمایت خود برنخواهند داشت.

امروز به جز دانش‌اموزان مسئولان هم آمده بودند و اعضای شورای شهر دیگر اقشاری بودند که دانش‌آموزان را همراهی می‌کردند و در این بین سبب شد تا با عضو کمیسیون عمران شورای شهر از میزان حضور بپرسیم که اینگونه پاسخ داد؛

منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرمان نیز در خصوص حضور مردم در راهپیمائی استکبار ستیزانه سیزده آبان گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که در منطقه حاکم شده است شاهد حضور حماسی مردم هستیم.

وی ادامه داد: خوی استکباری آمریکا در نسل‌کشی غزه  سبب شده است که شاهد حضور بیشتری باشیم زیرا مردم منت گذارده  و استقبال خوبی از این مراسم داشته‌اند.

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از