حالت تاریک
فرمانده بسیج دانشجویی استان کرمان:

فعالیت ۱۷۰۰ دانشجو‌کرمانی در دومین عهد خدمت تابستان۱۴۰۲

فعالیت ۱۷۰۰ دانشجو‌کرمانی در دومین عهد خدمت تابستان۱۴۰۲

فرمانده بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: در تابستان سال‌‌جاری، هزار و ۷۰۰ دانشجو استان کرمان، در قالب ۳۸ گروه جهادی و به مدت ۳ هزار و ۶۵۰ نفر روز در مناطق مختلف استان حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ حسین اکبری‌فرد پیش از ظهر امروز در «اختتامیه دومین عهد خدمت تابستان دانشجویان کرمانی» در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه این جلسه، جلسه‌ای است که باعث می‌شود جامعه و تمامی اقشار آن را ببینیم، گفت: در مناطقی که جهادگران شما جهادگران حضور پیدا کردید، اگر چه به آن‌ها محروم گفته می‌شود اما ظرفیت‌های بسیار بهره‌مند و فرهنگی دارند.

 

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر اینکه استان کرمان دارای شاخصه‌های ایثار و شهادت است و استان پرافتخاری است، ادامه داد: یک جامعه زمانی سعادتمند است که سرمایه انسانی جامعه ایجاد شود و با افزایش دانش و علم می‌توان به کشور کمک کند؛ بنابراین جوامعی که به لحاظ نیروی انسانی سرآمد هستند، قدرت آنان چند برابر شده است.

 

وی با بیان اینکه قدرت چانه‌زنی ما افزایش پیدا کرده است و عضویت ما در مجامع بین‌المللی به خاطر داشته‌های ما در عرصه علم و دانش است، خاطرنشان کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در مجامع مختلف از جمله سازمان‌های همکاری شانگ‌های، بریکس و غیره، همه به دلیل تلاش‌هایی است که در عرصه علم و دانش داشته‌ایم.

 

سیدهادی طباطبایی در این جلسه با بیان اینکه شما جهادگران، وارثان شهدا و آینده‌سازان انقلاب هستید، گفت: زبان حقیر از توصیف رشادت‌ها، حضور و خدمت‌های جهادی شما قاصر است و از خداوند متعال خواستارم، عزت شما در دنیا و اخرت مستدام باشد.

 

فرمانده بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در هر بخشی دانشجویان و جهادگران پا گذاشته‌اند، با شناخت درست، مسائل را رفع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در تابستان سال‌‌جاری، هزار و ۷۰۰ دانشجو استان کرمان، در قالب ۳۸ گروه جهادی و به مدت ۳ هزار و ۶۵۰ نفر روز در مناطق مختلف استان حضور پیدا کردند و در چهار عرصه آموزشی و علمی، عمرانی، بهداشت و درمان و فرهنگی به ۲۰ هزار نفر خدمت‌رسانی کردند.

 

انتهای خبر/م 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از