حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

مبارزه ما با استکبار تمامی ندارد

مبارزه ما با استکبار تمامی ندارد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: مبارزه ما با استکبار تمامی ندارد زیرا روحیه عدالت محوری آزادی‌خواهی، مبارزه با طاغوت‌ها و ظلم همیشه به ویژه با محوریت کشور ما ایران ادامه دارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفتگو با سرویس سیاسی راه آرمان عنوان کرد: روز سیزدهم آبان ماه در کشور ما ایران اسلامی، روز استکبار‌ستیزی است و ما تا زنده هستیم با استکبار درگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تأکید کرد: مبارزه ما با استکبار تمامی ندارد زیرا روحیه عدالت محوری آزادی‌خواهی و مبارزه با طاغوت‌ها و ظلم همیشه به ویژه با محوریت کشور ما ایران ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز(سیزده آبان) به نام دانش‌آموزان ثبت شد تا فرصتی برای میزبانی از جوانان دانش آموز و دانشجو تا به استکبارجهانی که رهبر آنقلاب آمریکا را اتم استکبار نامیده است، بفهمانیم نسل‌های آینده در این مبارزه به صورت جدی حضور عملی دارند.

حجت‌الاسلام علیدادی تأکید کرد: و نماد این استکبار ستیزی با نام‌ دانش‌آموزان این است که در این راهپیمایی همگان شرکت می‌کنیم از تمام نسل‎‌ها و جا دارد از این حضور و حضور پر رنگ مردم سراسر کشور در استان پهنار کرمان به سهم خودمان تقدیر و تشکر کنیم و به نظام و رهبری این حضور را تبریک بگوییم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان استکبار ستیزی را به واسطه اتفاقات غزه هدفمندتر عنوان کرد و گفت: در جهاد نیز باید گاهی هزینه‌های دردناکی چون آوارگی، هجرت و خراب شدن خانه‌ها و کاشانه‌ها بپردازیم؛ و اینها همه چیزهایی است که اکنون آن را در غزه می‌بینیم هزینه جهاد سخت است اما نتیجه آن بزرگی، حریت و آزادگی است.

علیدادی سلیمانی افزود: اسرائیل طی چند روزی که از طوفان‌الأقصی گذشته است، چندین هزار بمب را بر سر مردم غزه ریخته، تعداد زیادی زن و کودک را به خاک و خون کشیده و ۱۷ هزار نفر را به شهادت رسانده و ۲۰ هزار نفر را در یک منطقه کوچک مجروح کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند که پیروزی مردم غزه نزدیک است و در برابر همه این سختی‌ها و رنج‌ها، مردم غزه مقاوم‌تر می‌شوند، تصریح کرد: اسرائیل و پشتیبانان آن بدانند هر چه بیشتر قتل‌عام کنند وحدت مسلمانان بیشتر می‌شود و امروز این حضور دانش‌آموزان و مردم کرمان در راهپیمائی گواه همین مطلب است.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از