حالت تاریک
مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان:

مردم‌ایران از سکوت جامعه‌جهانی در خصوص غزه خشمگینند

مردم‌ایران از سکوت جامعه‌جهانی در خصوص غزه خشمگینند

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: مردم امروز به چشم خود می‌بینند که دولت غاصب کودک‌کش صهیونیستی در سکوت مرگبار جامعه جهانی دارد چه ظلمی را علیه مردم غزه انجام می‌دهد و از این وضعیت خشمگینند.

محمود شیخ‌شعاعی در گفتگو با سرویس سیاسی راه آرمان ضمن ابراز خرسندی از میزان حضور پررنگ مردم و دانش‌آموزان در راهپیمائی روز استکبارستیزی عنوان کرد: علت اینکه امسال مردم حضور بیشتری پیدا کردند بر می‌گردد به اتفاقاتی که در فلسطین و نوار غزه در حال رخ دادن است.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان اذعان کرد: مردم امروز به چشم خود می‌بینند که دولت غاصب کودک‌کش صهیونیستی در سکوت مرگبار جامعه جهانی دارد چه ظلمی را علیه مردم غزه انجام می‌دهد و مردم را به خاک و خون می‌کشد و از این وضعیت خشمگینند.

وی ادامه داد: مردم به همین علت به میدان آمده‌اند به‌خصوص مردم کرمان که خودشان داغدیده این جنایت صهیونیستی در خصوص سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هستند و هنوز داغ این غم نه سرد شده و نه فراموش و امروز مردم فلسطین صد برابر بدتر مورد تهاجم هستند و این مردم را عصبانی و ناراحت کرده است.

شیخ‌شعاعی افزود: امروز فقط دانش‌آموزان در میدان نیستند بلکه مردم و مسئولان هم آنان را همراهی کرده‌اند، امروز پیر و جوان، بازار و کاسب‌کار، کارگر و کارفرما، مدیر و مسئول همه آمده‌اند تا یک اعلام پشتیبانی در راستای اهدافی که جمهوری اسلامی در مسیر استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دارند ، داشته باشند.

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از