حالت تاریک
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور:

ملت ایران دست رد به سینه دشمنان زد

ملت ایران دست رد به سینه دشمنان زد

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مردم در سه پروژه طراحی شده (دهه اول محرم، اربعین و ۲۵ شهریور) دشمن را ناامید کردند.

به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان؛ سردار حسین معروفی در خطبه های پیش از نماز جمعه در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت هفته پرافتخار، ایثار، ناموس‌پرستی، اقتدار و بازدارندگی دفاع مقدس، گفت: درود می‌فرستیم به شرف و غیرت رزمندگان، آزادگان و جانبازانی که مایه فخر، بزرگی و عزت ملت ایران و نماد غیرت ملت ایران هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: سه مؤلفه در دفاع مقدس ما را پیروز کرد اولین مؤلفه ایمان واقعی، دومین آن وحدت واقعی و سومین آن رهبری و ولایت بود.

وی ادامه داد: ایمان واقعی عامل مهمی در پیروزی دوران دفاع مقدس بود زیرا رزمندگان این دوران از استحکام درونی ایمان برخوردار بودند و با همین روحیه در مقابل دشمن، نترسیدند و برای پیشبرد اهداف اسلامی مؤمنانه رزمیدند و بر دشمن غالب شدند.

سردار معروفی در تشریح اینکه ایمان واقعی چیست؟ گفت: ایمان واقعی یعنی حسن ظن به خداوندی که پرورگار و خالق جهان هستی است و اینکه وعده‌های الهی محقق می‌شوند پس هم در کلامشان هم در رفتارشان مخلص بودند به واسطه اخلاص در همه کارهایشان زبان و قلبشان یکی و مملو از ایمان بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور به وحدت واقعی که دومین مؤلفه بود اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس این پیروزی بزرگ را کل ملت ایران و اقوام به ثمر رساندند، شیعه، سنی، ترک، لر، کرد و  فارس همه و همه برای امنیت و ناموس ایران جنگیدند و  این پیروزی متعلق به همه مردم ایران است.

وی به سومین مؤلفه امامت و رهبری اشاره و  ادامه داد: دشمنان بدانند ما سه لشکر الهی نداریم؛ که زمانی در جنگ می‌‌نوشتند، ارتشی و سپاهی، دو لشکر الهی؛ ما امروز یک لشکر الهی هستیم، تحت امر یک امام، رهبر و فرمانده برای اجرای احکام الهی و نوکری به ملت بزرگ ایران با ماموریت مجزا اما با اراده قوی نسبت به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ هستیم.

سردار معروفی با بیان اینکه مردم ولی نعمت واقعی هستند، گفت: بدون نگاه سیاسی و مذهبی باید مردم را ولی‌نعمت دید و باید چهار موضوع را در دستور کار قرار دهیم که اگر این چهار محور که «امام را بشناسیم، دشمن رابشناسیم، وحدت داشته باشیم و حرکت جهادی ایجاد کنیم» برای حل مشکلات مردم، هیچ مشکلی در کشور ما بوجود نخواهد آمد.


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد : دشمن امروز ما غیرقابل اعتماد، اطمینان و غیر قابل پیش بینی است زیرا  ما در عملیات کربلای پنج بر دشمن پیروز شدیم و قطعنامه صادر شد،درست در اوج پیروزی بزرگ و عزت ملت ایران که دشمنان در مقابل ما زانو زده بودند، آمریکا وارد خلیج فارس شد، آنجا را نا امن کرد، کشتی‌ها، هواپیمای ایرباس ما را با ۲۹۰ نفر سرنشین، سکوهای نفتی و نفتکش‌های ما را زد.


سردار معروفی ادامه داد: وحدت امروز برای ما از آب خوردن واجب تر است نیروهای مسلح جمهوری اسلامی الگوی وحدت برای کشور شده‌اند هرکه می‌خواهد وحدت واقعی را ببیند به نیروهای مسلح ما نگاه کند که چه  پیشرفت‌هایی را در عرصه‌های  زمینی هوایی و دریایی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه این «وحدت» است که تولید قدرت کرده و امروز ما با دیروزی که فشنگ معمولی برای جنگیدن نداشتیم،  بسیار متفاوت است، گفت: امروز  به واسطه قدرتمندی و شکوهی که در تولید انواع سلاح داریم در حال تغییر معادلات قدرت در منطقه هستیم.


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد : ما به دنبال سیاسی کار نبوده‌ایم و اینگونه عمل نکردیم و هرچه را که امام ما(سید علی خامنه‌ای) در راستای تأمین امنیت از ما خواست، آن را همانگونه انجام دادیم این الگویی برای تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی در کشور است.

سردار معروفی اذعان کرد: دعوای سیاسی جز ماندن و گیر کردن در گل هیچ چیزی ندارد، به‌جای دعوا باید همه توان‌ها را در یک عرصه جمع و به مردم خدمت کنیم، انقلابمان را مدیریت کنیم و مشکلات مردم را یکی پس از دیگری به صورت ریشه‌ای حل کنیم این الگو را نیروهای مسلح به شما عملی نشان داده‌اند.

وی با تاکید بر این اینکه الگوی نیروهای مسلح باید در تمام قسمت‌های مدیریتی ما پیاده و نهادینه شود، گفت: این نوع نگرش و نگاهی است که ما بسیار به آن احتیاج داریم و باید برای رفع کور گره‌های مورد استفاده جدی و واقعی قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد : باید با جهاد خدمتی بی‌منت به مردم کرد و این الگویی است که از امروز باید آن را به جد دنبال کرد زیرا مردم ولی نعمت و سرور ما هستند، نباید برای آنها آقایی کنیم بلکه باید خادم آنان باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب با مردم تعریف می شود، گفت: باید همه توان‌ها را برای حل مشکلات مردم  بسیج کرد و این شدنی است در همین استان کرمان آبرسانی را به ۴۰۹ روستا طی ۱۴ ماه انجام دادیم که با پای کار آمدن خیرین و مردم رقم خورد.

سردار معروفی ادامه داد: مردم هوشمند ما ۴۴ سال پای این انقلاب ایستادند و دیدیم که در این دوماه محرم و صفر برای  سه پروژه‌ بزرگی (دهه اول محرم، اربعین و ۲۵ شهریور) که دشمن طراحی کرده بود چطور دست رد به سینه دشمنان زدند آنان را منزوی ساختند، مردم پای دین خدا ایستاده‌اند.

سردار ادامه داد: مردمان ایران اسلامی امنیت را خط قرمز خود می‌دانند و با تمام وجود پای امنیت که اقتدار و بزرگی ملت ایران است ایستاده‌اند و در مسئله امنیت هیچ  جای تعارفی  با کسی ندارند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌داند که دیگر توان جنگ سخت با ما را ندارد و در صورت رخ دادن متلاشی می شود گفت: این دشمن از مرحله نظامی کناره گیری کرد و تمام توان خود را برای جنگ شناختی و ترکیبی به کار گرفت.


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان خاطر نشان کرد: دشمن امروز خاکریز خود را برای تسط بر اذهان، قلوب،اعمال و رفتار در زیر تخت‌خواب و در دستان نسل امروز با گوشی‌های همراه و فضای مجازی چیده است، در جنگ سخت بدون خاکریز است اما با رسانه درحال مدیریت کردن است بنابراین باید این عرصه را به جد و با دقت مدیریت کرد و خاکریز دشمن را از او گرفت.

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از