حالت تاریک
حافظ کل قرآن کرمانی؛

نور خدا خاموش شدنی نیست

نور خدا خاموش شدنی نیست

حافظ کل قرآن کرمانی گفت: دشمن در پی ایجاد تفرقه بین جوامع مسلمان است اما نور خدا خاموش شدنی نیست.

سیدمهدی طیب حافظ کل قرآن از نفرات برتر مسابقات مرحله مقدماتی یاران قرآنی حاج قاسم در گفتگو با سرویس فرهنگی، راه آرمان گفت: با توجه به سابقه قرآنی پدرم که از اساتید پیشکسوت قرآنی می‌باشد، از کودکی در فعالیت قرآنی حضور داشتم تا سن ۱۵ سالگی که موفق به حفظ کل قرآن شدم و از آن زمان فعالیتم در زمینه قرآنی بیش‌تر شد.

این حافظ قرآن بیان کرد: در هر جایی از زندگی‌ام تاثیراتی از قرآن همواره وجود داشته و کلا زندگی‌ام مانوس با قرآن است و غیر از این نیست.

وی تصریح کرد: از طریق فضای مجازی و تبلیغات تلویزیونی با مسابقات بسیج آشنا شده و شرکت کردم که رتبه اول رشته حفظ کل قرآن را کسب نمودم.

سیدمهدی طیب گفت: دشمن همواره در پی ایجاد تفرقه و آشوب در میان جوامع مسلمان بوده و هست اما به فرموده قرآن در آیه ۱۲۰ سوره بقره، یهود و نصاری هرگز از تو راضی نمی‌شوند تا تو به آیین آنها در آیی؛ اما خداوند در آیه ۳۲ سوره توبه جواب این ابلهان نابخرد را داده و فرموده است که آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند در حالی که نور خداوند خاموش شدنی نیست.

وی مطرح کرد: الحمدلله فضای قرآنی کشور مطلوب است و ان‌شاءالله با اهتمام مسئولین مخصوصا در بحث فرمایش رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، بهتر هم خواهد شد.

این حافظ قرآن بیان کرد: این مسابقات و مسابقاتی از این دست باید بیش‌تر و بهتر و پرشورتر برگزار شود تا مشت محکمی باشد بر دهان یاوه‌گویان و بی‌خردان که فهم و درک درستی از مباحث و مفاهیم قرآنی ندارند.

انتهای خبر/ کارگرزاده

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از