حالت تاریک
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

نگاه فرهنگی در حل مشکلات جامعه ضروری است

نگاه فرهنگی در حل مشکلات جامعه ضروری است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: رویدادهای فرهنگی هنری در استان کرمان در فضای امن برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محسن روحی در آیین تودیع و معارفه رئیس حراست اداره کل، با بیان اینکه وجود قید اسلامی در کنار ارشاد یک تکلیف مهم برای ما ایجاد می‌کند، گفت: حراست به معنای پاسداری و صیانت از سلامت یک دستگاه است که وظایف گسترده‌ای برعهده دارد. همه بخش‌های اداره با حراست در ارتباط هستند و البته وظیفه اصلی حراست اداره کل، پاسداری از جامعه فرهنگی هنری است که باید به آن توجه جدی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: کرمان از جمله استان‌هایی است که بیشترین فعالیت‌های فرهنگی هنری را در شرایطی اجرا کرد که در بعضی از استان‌ها این فعالیت‌ها کم‌رنگ شده بود.

روحی داشتن نگاه فرهنگی هنری در حل مشکلات و معضلات جامعه را ضروری دانست و گفت: حوزه حراست و همه حوزه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری بسیار خوب عمل کردند و با همکاری و هم‌افزایی تلاش شد تا این رویدادها در فضایی امن و با استقبال پرشور مردم فرهنگ دوست کرمان برگزار شود.

در پایان این مراسم از زحمات محمدشریفی در دوران مسئولیت خود تقدیر و احمد ایزدی، به‌عنوان رئیس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان منصوب شد.

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از