حالت تاریک
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج:

هدف غربی‌ها فقط پیشبرد اهداف خودشان است

هدف غربی‌ها فقط پیشبرد اهداف خودشان است

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گفت: غربی‌ها دنبال این نیستند که مسائل انسانی را داشته باشند و هدف آن‌ها فقط پیشبرد اهداف خودشان است.

عبداالله‌ یزدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی «راه‌آرمان» گفت: مهم‌ترین اهداف یونسکو از نام‌گذاری روز علم، بهره‌مندی آحاد جامعه از ثمرات علم، فن‌آوری و نوآوری بر زندگی روزمره مردم بود که موجب ارتقا کیفیت عمومی زندگی شود.

 

وی افزود: این در حالیست که این روزها استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و غرب، نمایشی هولناک از وحشیانه‌ترین نوع استفاده پیشرفت‌های آمریکا و اروپا در عرصه نظامی را در کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان غزه به اجرا گذاشته‌اند که مصداقی از جنایات آمریکا علیه بشریت را در دنیا شاهد هستیم.

 

یزدی ادامه داد: می‌توان به آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در منطقه و استفاده از بمب‌های هسته‌ای و میکروبی و مخصوصاً تحریم دارویی مردم ایران اشاره کرد.

 

ریاست دانشگاه آزاد کهنوج: به راستی آیا این است بهره‌مندی از علم در جهت ارتقاء زندگی بشر؟؟

 

یزدی گفت: دنیای غرب و مادی‌گرای استکبار که سردسته آن آمریکا و کشورهای اروپایی هستند، همیشه از خیلی دستاویزها برای بهره‌های مادی و منافع خود استفاده می‌کنند.

 

وی همچنین ادامه داد: دنیای استعمار بدون هیچ ابایی داروها و مواد اولیه دارویی را تحریم می‌کند که بیماران صعب العلاج و بیماری‌های سخت دچار مشکل می‌شوند و از طرفی خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند.

 

یزدی افزود: غربی‌ها دنبال این نیستند که مسائل انسانی را داشته باشند و هدف آن‌ها فقط پیشبرد اهداف خودشان است.

 

یزدی با بیان اینکه؛ آمریکا که خود را همواره حافظ صلح و امنیت در جهان معرفی می‌کند در واقع مرگبارترین سلاح‌ها را تولید و استفاده می‌کند، سلاح‌هایی کشنده که از بزرگترین شرکت‌های اسلحه‌‌سازی و مهمات‌‌سازی جهان روانه بازارهای جهان می‌شوند و با سیاست جنگ‌ افروزانه به تنش و هراس دامن زده و بازار داغی برای این جنگ‌ افزارها ایجاد کرده‌ است.

 

وی بیان کرد: مقامات آمریکا همزمان با فروش تسلیحات به کشورهای مختلف جهان، از سرزمین آن‌ها برای استقرار پایگاه‌های نظامی و آزمایشگاه‌های بیولوژیک استفاده می‌کنند.

 

یزدی همچنین گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش حملات پی‌درپی رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل به بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد و مناطق مسکونی و قطع آب، برق و بستن راه‌های ارتباطی برای ورود کمک‌های بشر دوستانه اعم از غذا و دارو هستیم که باعث شهادت بیش‌ از ۱۰ هزار نفر که عمدتا زنان و کودکان بی‌دفاع می‌باشند شده است.

 

ریاست دانشگاه آزاد کهنوج گفت: ما مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج جنایات و رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم کودکش و نامشروع صهیونیستی را محکوم نموده و خواستار تقویت مادی و معنوی هر چه بیشتر از فلسطین مجاهد و مردم مظلوم غزه و نیروهای جان برکف حماس و جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف هستیم.

 

وی در پایان گفت: با اعلام اینکه عامل اصلی جنایات این روزها، دولت حاکم آمریکا است، خواستار محاکمه دولت آمریکا و هم‌پیمانانش در مجامع حقوقی بین المللی هستیم و از دولت‌های اسلامی می‌خواهیم با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، در تمام مجامع جهانی، جنایات و فجایع این رژیم غاصب و کودک‌کش را محکوم نمایند.

 

انتهای خبر/پ

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از