حالت تاریک
مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان:

واکسینه جامعه با تبیین توسط خواص صورت می‌گیرد

واکسینه جامعه با تبیین توسط خواص صورت می‌گیرد

مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان گفت: باید روشنگری، تبیین و بیان مسائل واقعی جامعه با تلاش بیشتری توسط خواص صورت بگیرد تا جامعه ما واکسینه شود.

روح‌الله زمزم‌زاده در گفتگو با سرویس سیاسی راه آرمان در خصوص نقش مستکبرانه آمریکا در ناامن‌سازی مناطق اسلامی به خصوص در اغتشاشات سال گذشته ایران عنوان کرد: یکی از چیزهایی که حقیقت را روشن می‌کند و پرده‌های شک و غفلت را کنار می‌زند، صبر و گذر زمان است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان گفت: ما شاهد بودیم که در سال گذشته به دلیل شبه‌افکنی و هجمه اطلاعات غلط در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های وابسته به دشمنان اسلام و ایران بعضی از مردم در داخل دچار برخی تردیدها شده بودند.
 
وی ادامه داد: متأسفانه این تردیدها سبب شده بود که برخی از این افراد فریب خورده و دچار تردید شده، به نظرشان رسیده بود که  تعدادی از خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی به بعضی از ابعاد قضیه متهم شده‌اند.
 
زمزم‌زاده ادامه داد: در طول یک سالی که از این قضیه گذشته است ما شاهد بودیم که مردم مسئولین، نیروهای خدوم و ارزشی وظیفه خودشان دانستند که به تبیین ماجرا بپردازند و حقیقت را برای مردم روشن کنند و از آنجائی‌که باطل هیچوقت مستقر نمی‌ماند دیدیم که دروغ‌های اهل باطل هم ناخودآگاه یکی پس از دیگری مشخص شد.

مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان ادامه داد: چون اهل باطل و گروه‌های ضدانقلاب و ضداسلام دنبال قدرت هستند، شروع کردند به منازعه و درگیری با یکدیگر که در واقع سبب رسوا شدنشان شد و این حقیقت ظاهری خودشان را برملا کرد.
 
وی تاکید کرد: از طرف دیگر سران استکبار جهانی که همیشه حامی گروه‌های ضدانقلاب بودند، متوجه شدند که این گروه‌ها و سران نفودی موفقیتی را کسب نمی‌کنند پس از آنها دور شدند و حمایت‌هایشان را محدود کردند و در نهایت عامل اصلی فضل و رحمت الهی بود که حق را همیشه بر باطل پیروز می‌کند.

زمزم‌زاده ادامه داد: علی‌رغم تلاش‌های مستمر ضدانقلاب و افرادی که با اسلام قرابتی ندارند و کسانی که در واقع منافع خود را در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دیدند، با تمام تلاش‌های شبانه‌روزی شکست خوردند و مردمی که حقیقت را دیده بودند توجهی به وساوس این خناسان  نکردند و ما شاهد حوادث خاصی نبودیم.

مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان اذعان کرد: البته بصیرت مردم در این واقعه، مسئولیت خواص و مسئولان جامعه را سنگین‌تر می‌کند به این معنا که باید این روشنگری، تبیین و بیان مسائل واقعی جامعه با تلاش بیشتری توسط این افراد انجام بگیرد تا انشاءالله جامعه ما واکسینه شود.
 
وی ادامه داد: در کنار تمام این مسائل مسئولین باید به دغدغه‌های اصلی مردم که بحث معیشت و برطرف شدن مشکلات اقتصادی است با جدیت کامل بپردازند تا انشاالله ما دیگرشاهد این نباشیم که بعضی‌ها به نام مسلائل معیشتی و اقتصادی مردم را تحریک کنند و مردم هم به علت وجود این مسئله با معاندین ضدانقلاب و ضدنظام غافلانه همراهی کنند.
 
زمزم‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: ما ملت ایران هم تشکر می‌کنیم از مردمی که نشان دادند اگر تبیین صحیح، توضیح وافی و کافی و تحلیل‌های صحیحی در مورد ماجراها ارائه شود واقعا مردم ما مردمی هستند که به سرعت حق و حقیقت را از باطل تشخیص می‌دهند و اگر که راه روشن به آنها داده شود هرگز دنبال دشمنان اسلام و ایران نخواهند رفت.

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از