حالت تاریک
نماینده مردم زرند و کوهبنان درمجلس:

پزشکان آئینه‌دار طب ابوعلی‌سینا هستند

پزشکان آئینه‌دار طب ابوعلی‌سینا هستند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: نعمت سلامتی و امنیت بسیار ارزشمند هستند در حالی که پزشکان آئینه‌دار طب ابو‌علی سینا می‌باشند.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس اسلامی، اولین داروخانه بخش خصوصی در کیانشهر بخش طغرالجرد با حضور  نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کوهبنان، امام جمعه بخش طغرالجرد، سرپرست معاونت فرماندار و‌ مشاور، رئیس بنیادشهید، بخشدار و شهردار طغرالجرد، رئیس شبکه بهداشت و درمان ، رئیس شورای شهر کیانشهر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرای شهرستان به بهره‌برداری رسید.

عفت شریعتی کوهبنانی گفت: نعمت سلامتی و امنیت بسیار ارزشمند هستند در حالی که پزشکان آیینه‌دار طب ابو‌علی سینا می‌باشند.

 نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از آغاز فعالیت داروخانه خصوصی در بخش طغرالجرد گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، شرایط برای فعالیت بخش خصوصی در بحث داروخانه در بخش فراهم آمد.

وی با بیان این که موضوع بهداشت و درمان یکی از ضروری‌ترین نیازهای مردم است گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های سنجیده دولت در بحث بهداشت و درمان  شاهد اقدامات بسیار مثبت و ارزنده‌ای در این بخش هستیم که امیدواریم تداوم یابد.

 عفت شریعتی کوهبنانی با اشاره به مزیت‌های راه اندازی داروخانه جدید در بخش طغرالجرد ادامه داد: دسترسی بیشتر و آسان تر به داروهای مورد نیاز برای درمان، یکی از درخواست‌های به حق مردم این بخش بود که خوشبختانه با راه اندازی این داروخانه تا حد زیادی به این درخواست پاسخ داده شده است.

وی تاکید کرد: نعمت سلامتی و امنیت بسیار ارزشمند است  در حالی که پزشکان آیینه دار طب ابو علی سینا هستند.

عفت شریعتی بیان کرد: در شرایط فعلی باید آرامش مردم در ابعاد مختلف تامین شود چون دشمنان از اقتدار و عزت ایران اسلامی هراس دارند. 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از