حالت تاریک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

پژوهش سرمایه‌گذاری برای توسعه جامعه است

پژوهش سرمایه‌گذاری برای توسعه جامعه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: توجه به حوزه آموزش و پژوهش سرمایه‌گذاری برای رشد و توسعه جامعه است.

  • به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از دقیانوس؛ علی‌اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: پرداختن به اعتبار بخشی و توجه به مقوله پژوهش سرمایه‌گذاری برای آینده دانشگاه و منطقه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: استفاده از ظرفیت خَیّران در بخش آموزش نیازمند برنامه‌ریزی و کار بیشتر است چرا که معمولاً در دانشگاه‌های علوم پزشکی توجه خَیّران به بخش درمان است.

 

خیرخواه صبح امروز دوشنبه در جلسه اعتباری بخشی مؤسسه‌ای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیان کرد: اعتبار بخشی باید مستمر و پایدار باشد.

 

وی اظهار کرد: از مهمترین وظایف دانشگاه‌های علوم پزشکی تربیت نیروی متعهد و توانمند است که در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با توجه به نیاز منطقه پرورش نیروی بومی و کاردان ضروری است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ابراز کرد: توجّه به حوزه آموزش و پژوهش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای رشد و توسعه جامعه است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشجویان در رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی و بهداشت با بیش از ۷۷ عضو هیئت علمی مشغول به تحصیل هستند که با توجه نیاز جنوب کرمان دانشگاه به سمت و سوی راه‌اندازی رشته‌های تکمیلی خواهد رفت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ادامه بیان کرد: پرداختن به اعتبار بخشی و توجه به این مقوله سرمایه‌گذاری برای آینده دانشگاه و منطقه است.

 

وی گفت: استفاده از ظرفیت خَیّران در بخش آموزش نیازمند برنامه‌ریزی و کار بیشتر است چرا که معمولاً در دانشگاه‌های علوم پزشکی توجه خَیّران به بخش درمان است.

 

خیرخواه اقدامات انجام شده به ویژه همکاری واحدهای مختلف در رفع کمبودها و مشکلات را رضایتمند اعلام کردند و بر ادامه این روند برای رفع برخی کاستی‌های موجود تأکید شد.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از