حالت تاریک
مشاور نماینده شهرستان‌های جنوبی کرمان در مجلس:

پیامبر اکرم(ص) محور اتحاد مسلمانان است

پیامبر اکرم(ص) محور اتحاد مسلمانان است

مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: پیامبر اکرم(ص) باعث اتحاد و برکت بین مسلمانان هستند و به آحاد مسلمانان توصیه می‌کنم به برکت وجود پیامبر(ص) نسبت به یکدیگر با محبت باشیم.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: نیاز است که امروز امت اسلام در زمینه‌های مختلف و در تمام ابعاد الگویی حسنه و شایسته همچون پیامبر اسلام(ص) داشته باشند.

مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود پیامبر(ص) مایه خیر و برکت برای تمام جهانیان بود، ایشان، پیامبر نور و رحمت بودند و خداوند متعال پیامبر اکرم(ص) را پیامبر رحمت نامیدند و پیامبر(ص) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای آحاد جهانیان هستند و این بزرگ‌ترین هدیه‌ای است که خداوند متعال به ما عنایت کرده است.

وی خطاب به آحاد مسلمین تأکید کرد: همه مسلمانان اختلافات، حزب‌گرایی، قوم‌گرایی، تعصب و مذهب‌پرستی را کنار بگذاریم و همه با شعار وحدت، محبت و عدالت همچون یاران و اهل‌بیت پیامبر(ص) زندگی کنیم.

مولوی چاهانی با اشاره به محبت و علاقه مسلمانان نسبت به پیامبر اسلام(ص) عنوان کرد: شاهد بودیم که هر جا در دنیای غرب به پیامبر(ص) اهانت کردند چگونه دنیا اسلام و آحاد مسلمانان به پا خاستند.

 مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز افتخار ما مسلمانان این است که پیامبر اکرم(ص) را داریم، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) باعث اتحاد و برکت بین مسلمانان هستند و به آحاد مسلمانان توصیه می‌کنم به برکت وجود پیامبر(ص) و اهل‌بیت علیهم‌السلام دست در دست یکدیگر دهیم و نسبت به یکدیگر با محبت باشیم.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از