حالت تاریک
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان مطرح کرد:

کرمان پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

کرمان پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: استان کرمان پیشرو در جهت اجرای طرح نهضت ملّی مسکن طبق دستورالعمل و قواره کشوری است.

به گزارش پایگاه خبری راه آرمان«راه آرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری دقیانوس؛ اولین جلسه شورای مسکن جنوب کرمان صبح امروز با حضور سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین و مدیران کل جنوب در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: واگذاری زمین باید در کل استان کرمان طبق روال و مراحل قانونی انجام شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان افزود: راهکارهای قانونی در جهت رفع مشکل واگذاری زمین در دستور کار دستگاه‌های دولتی قرار گیرد.

 

وی مطرح کرد: اصل هدف و اجرای برنامه طرح نهضت ملّی مسکن در جهت حل مشکلات مردم جامعه است و با ایجاد کارگروه‌های مختلف استانی به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

موسوی عنوان کرد: در طرح نهضت ملّی مسکن طبق طرح جوانی جمعیت الحاق به محدوده را در اراضی نزدیک به شهر در دستور کار قرار داده شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان تصریح کرد: در تأمین اراضی نهضت ملّی در استان کرمان هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آماده‌سازی این طرح سرعت خواهد گرفت و توافقات لازم در این زمینه انجام شده است.

 

وی ابراز کرد: جلسات زیادی در زمینه اجرای طرح نهضت ملّی مسکن در جهت تدبیر بیشتر برای تقویت طرح و تأمین آن برگزار شده است.

 

موسوی بیان کرد: برای حل مشکلات مسکن در شهرستان جیرفت و آنچه که جزء اراضی دولت محسوب می‌شود به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفته است و در قالب تک واحدی سعی شده است مسکن در اختیار مردم قرار گیرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان تصریح کرد: در شورای عالی مسکن طبق مصوبه بانک‌ها مؤظف هستند بدون معطلی تسهیلات نهضت ملّی مسکن را به مردم ارائه دهند.

 

وی در ادامه افزود: در کارگروه بانکی مطرح شده است که منابع بانک مسکن با هماهنگی استان کرمان مورد حمایت قرار گیرد و در این زمینه نهایت همکاری صورت پذیرد.

 

موسوی بیان کرد: بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملّی مسکن طبق مصوبه شورای هماهنگی به طور کامل مؤظف به ارائه آسان و سریع به مردم هستند تا مردم نسبت به این امر بدون هیچ مشکلی صاحب مسکن شوند.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از