حالت تاریک
معاون بازرسی و‌ نظارت اداره کل صمت جنوب:

کشف ۱/۵ میلیارد کالای قاچاق در جیرفت

کشف ۱/۵ میلیارد کالای قاچاق در جیرفت

معاون بازرسی و‌ نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: قریب به ۱/۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از چهار واحد صنفی در شهرستان جیرفت کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان؛ محمدعلی توکلی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان از کشف قریب به ۱/۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در قالب گشت مشترک از چهار واحد صنفی خبر داد.

 

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی مبارزه با کالاهای قاچاق و فاقد شناسه در سطح عرضه و پس از اعلام کمیته شناسایی و با حکم قاضی تعزیرات حکومتی از چهار واحد صنفی پوشاک و لوازم آرایشی بازرسی به عمل آمد.

 

وی با بیان اینکه این بازرسی در قالب گشت مشترک انجام شد، افزود: پوشاک و لوازم آرایشی قاچاق موجود در این واحدها جمع‌آوری و به سازمان اموال تملیکی تحویل گردید.

 

توکلی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای پوشاک قاچاق کشف شده یک میلیارد ریال و ارزش لوازم آرایشی قاچاق کشف شده در این بازرسی ۳۰۰ میلیون ریال است، گفت: پرونده‌های تشکیل شده برای این واحدهای صنفی متخلف برای اعمال قانون در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

 

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از