حالت تاریک
یک شهروند کرمانی مطرح کرد:

کوچه‌های خاکی شهرک خواجو، چشم‌انتظار تدبیر شهرداری منطقه۳

کوچه‌های خاکی شهرک خواجو، چشم‌انتظار تدبیر شهرداری منطقه۳

یک شهروند کرمانی گفت: وضعیت کوچه‌های انتهای بلوار سما در شهرک خواجو به‌گونه‌ای است که تردد را برای ما بسیار مشکل کرده، با‌توجه به فرارسیدن فصل پاییز و زمستان دردسرهای بزرگی در انتظار ماست.

یکی از ساکنان شهرک خواجوی شهر کرمان در ارتباط با وضعیت نامناسب کوچه‌های این شهرک در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: انتهای بلوار سما سمت چپ رو‌به‌روی اداره زندان‌ها تازه ساخت است و در حال حاضر خانوارهای زیادی در این نقطه سکونت دارند.

 

وی افزود: با وجود آنکه مدت زمان زیادی از سکونت چندین خانوار در این قسمت از شهرک خواجو می‌گذرد اما تاکنون شهرداری منطقه۳ اقدامی در راستای زیرسازی کوچه‌های این قسمت انجام نداده است.

 

این شهروند کرمانی ابراز کرد: وضعیت کوچه‌ها به‌گونه‌ای است که تردد را برای ما بسیار مشکل کرده است، با‌توجه به فرارسیدن فصل پاییز و زمستان دردسرهای بزرگی در انتظار ماست.

 

وی یادآور شد: حجم خاک انباشته شده در این قسمت، پستی‌ها، بلندی‌ها و تل‌های خاکی باعث آسیب به زیربندی خوردهای ما شده است، نه‌تنها از این وضعیت خاکی رنج می‌بریم بلکه هزینه‌های بسیاری هم باید صرف تعمیر خودرو شود.

 

این شهروند کرمانی تاکید کرد: خاکی بودن اطراف منازل ما باعث تجمع انواع حشرات در این منطقه شده و ما نمی‌توانیم آنها را از بین ببریم چراکه اطراف خاکی است و خاک جایگاه طبیعی این حشرات است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چندین مرتبه از طرق مختلف برای رسیدگی به این مشکل پیگیری کردیم اما هنوز موفق به حل آن نشدیم‌، از شهردار محترم منطقه۳ شهر کرمان درخواست داریم چاره‌ای برای ما اندیشیده و قبل از شروع بارندگی‌ها این مشکل را برطرف کند.

 

این شهروند کرمانی در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه عملیات حفاری برای انشعابات آب، فاضلاب و گاز انجام شده، دیگر مانعی برای آسفالت کوچه‌ها وجود ندارد.

 

به گزارش راه آرمان، باتوجه به اینکه شهرداری کرمان در آگهی‌های مختلف از مردم خواسته تا مناطقی که نیاز به آسفالت دارند را معرفی کنند، فرصت مناسبی است تا چاره ای برای این نقطه از شهر کرمان بیاندیشند.

 

پایگاه خبری راه آرمان تا رسیدن به نتیجه مطلوب و آسفالت این منطقه در کنار شهروندان است و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

 

در این راستا از سید‌مرتضی حسینی شهردار سخت‌کوش منطقه۳ شهر کرمان درخواست داریم این مطالبه شهروندان را پیگیری کرده و آن را مرتفع کند.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از