حالت تاریک
دبیر شورای‌هماهنگی مبارزه‌با موادمخدر استان کرمان:

۱۰۶۳ خودروی‌توقیفی در کرمان به فروش رفت

۱۰۶۳ خودروی‌توقیفی در کرمان به فروش رفت

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به شرکت ۷۰۰۰ نفر در مزایده اخیر خودروهای توقیفی گفت: ۱۰۶۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این مزایده به فروش رفته که ارزش آن ۱۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان و به نقل از ایسنا؛ کوروش احمدیوسفی صبح امروز ۲۴ آبان ماه در کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: در پی دستور رئیس قوه قضائیه برای ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها، از خردادماه سال جاری تاکنون دو مزایده خودروهای توقیفی برگزار شده و ۱۰۱۰ دستگاه در مزایده اول به مزایده گذاشته شد.

وی افزود: ۶۱۹ خودرو در مزایده نخست به ارزش نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

احمدیوسفی بیان کرد: در مزایده دوم که اخیراً برگزار شد، ۱۳۶۷ دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت به مزایده گذاشته شد و مردم استقبال خوبی داشند و قریب به ۷۰۰۰ نفر در مزایده شرکت کردند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: ۱۰۶۳ دستگاه در این مزایده به فروش رفته که ارزش آن ۱۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر از پارکینگ خودروهای توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازدید حضوری داشتند و این عدد بی سابقه‌ای در مزایده استان‌هاست.

احمدیوسفی در پایان با تاکید بر لزوم ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر گفت: همکاران ما در پی شناسایی اموال این افراد هستند تا با ضربه زدن، جلوی اقدامات آنها در به دام اعتیاد انداختن جوانان و نوجوانان را بگیرند.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از