حالت تاریک
مدیرکل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان خبر داد:

سرمایه‌گذاری 10 هزارمیلیاردی بامحوریت معدن در جنوب

سرمایه‌گذاری 10 هزارمیلیاردی بامحوریت معدن در جنوب

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با توافق سرمایه‌داران بخش معدنی در جنوب استان کرمان ایجاد می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان و به نقل از دقیانوس مسلم مروجی‌فرد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در جنوب کرمان در جهت ایجاد اشتغالزایی پایدار توافقات لازم انجام شد.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: توافقات اولیه برای سرمایه‌گذاری چند شرکت بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی جنوب کرمان انجام شده است.

 وی بیان کرد: موانع و مشکلات شرکت‌های سرمایه گذاری در جنوب کرمان به تشکیل جلسات راهبردی به صورت جدی پیگیری و رفع شد.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مطرح کرد: توافقاتی با شرکت‌های برای احداث خط تولید ماشین‌آلات و دستگاه‌های معدنی در جنوب کرمان انجام شد.

 مروجی‌فرد ابراز کرد: خط تولید ماشین‌آلات و دستگاه‌های معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای چهار هزار نفر تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.

 وی ادامه داد: پس از برگزاری نشست مشترک با شرکت‌های بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی، برای سرمایه‌گذاری در معادن و احداث کارخانه در جنوب استان جذب شد.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذار بیان کرد: با مدیران این شرکت‌ها که در نقاط مختلف کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ برای احداث کارخانه در جنوب کرمان توافق شد.

 مروجی‌فرد مطرح کرد: شناخت پتانسیل‌های معدنی و همچنین سرمایه‌گذاری در این حوزه نیازمند انجام کار اکتشافی است؛ لذا با برنامه‌ریزی انجام شده اکتشاف اولیه دو هزار کیلومتر مربع در منطقه جبالبارز به اتمام رسیده و مناطق امید بخش برای اکتشاف تکمیلی و شناسایی در اختیار شرکت‌ها قرار گرفته است، که طبق توافق انجام شده اکتشافات تکمیلی تا ماه آینده انجام خواهد شد.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از