حالت تاریک
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان:

۱۲ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد

۱۲ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری به طرح‌های مشاغل خانگی ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

مجتبی مصباح در گفتگو با سرویس اقتصادی راه آرمان در خصوص رشد کسب و کار مشاغل خانگی در سطح استان عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۳۷۴ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان صادر شده است.

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تأکید کرد: از تعداد مجوزی که صادر شده  است، تعداد که سه هزار و ۱۷۴ فقره صرفاً صدور مجوز بوده  و دو هزار و ۲۰۰ فقره از مجوزهای صادره متعلق به درخواست تسهیلات بوده‌اند.

وی گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری طرح‌های مشاغل خانگی معرفی شده به بانک‌های عامل استان مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

مجتبی مصباح با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۳۷۴ فقره مجوز مشاغل خانگی صادر و ۹۰۰ طرح نیز به بانک‌های عامل استان معرفی شده است  گفت: برای ۱۶۰ نفر نیز به مبلغ بیش از  ۱۲ میلیارد تومان، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

 
وی افزود : در سال گذشته ۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به استان کرمان ابلاغ شده بود که برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در خصوص جذب این اعتبار صورت گرفت.

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تأکید کرد: سال گذشته نیز در راستای تسهیلات اشتغال، ۶هزار و ۱۵۷ فقره مجوز مشاغل خانگی صادر، ۱۷۰۰ طرح مشاغل خانگی به بانک معرفی و نهایتا۱۲۰۰ طرح با سه هزار و ۱۵۰ نفر اشتغال‌زایی به میزان ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند.  

مجتبی مصباح در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت استان کرمان برای  سال جاری ۴۶هزار و ۱۴۸ فرصت شغلی را برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کرده است که امیدواریم تا پایان سال به این عدد برسیم.

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از