حالت تاریک
رئیس اداره آموزش و پرورش راین:

۱۳ آبان امسال با سایر راهپیمایی‌ها متفاوت است

۱۳ آبان امسال با سایر راهپیمایی‌ها متفاوت است

حمدالله رحیمی نژاد افزود: امسال به واسطه جنایات‌جنگی و نسل‌کشی و هولوکاست واقعی که در غزه در حال وقوع است و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مسلمان فلسطینی را شاهد هستیم از این رو ۱۳ آبان امسال با سایر راهپیمایی‌ها متفاوت است.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان و به نقل از پایگاه خبری بوتیانیوز؛رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال فرصتی برای تقویت وحدت‌ملی و اعلام حمایت با آرمان‌های والای ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار به نسل‌کُشی و جنایات صهیونیست‌های پلید در غزه است.

حمدالله رحیمی نژاد افزود: امسال به واسطه جنایات‌جنگی و نسل‌کشی و هولوکاست واقعی که در غزه در حال وقوع است و شنیع‌ترین و شدیدترین جنایات تاریخ از سوی صهیونیست‌ها با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مسلمان فلسطینی را شاهد هستیم از این رو ۱۳ آبان امسال با سایر راهپیمایی‌ها متفاوت است.

رحیمی‌نژاد افزود: این وظیفه شرعی و قانونی ما است که به واسطه اتفاقات همه باید پای کار بیاییم و به طور یقین شاهد حضور همه جانبه و دشمن‌شکن قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال خواهیم بود چون پای اسلام و غیرت مسلمانی ما در میان است و همه در این روز بار دیگر اعلام می کنیم پای آرمان‌های والای نظام و انقلابمان هستیم.

وی اظهار کرد: برای محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم ددمنش و کودک‌کش اسرائیل بر همه ما واجب است که با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخی قاطع به جنایات رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل بدهیم.

 

رحیمی نژاد گفت: امروز شاهد استفاده نامتعارف‌ترین سلاح‌ها از سوی صهیونیست‌های کودک‌کش علیه زنان و کودکان بی‌دفاع هستیم اما به طور قطع با عنایات حضرت حق پیروزی با اسلام و مسلمانان است.

وی افزود: وظیفه شرعی و قانونی ما است که با حضور همه جانبه و دشمن‌شکن در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با آرمان‌های انقلاب‌اسلامی تجدید پیمان ببندیم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نماییم.

  رئیس اداره آموزش و پرورش راین بیان کرد: شهید محمدحسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته‌ای از ایثار، جهاد و شهادت برای دانش‌آموزان بسیجی، نوجوانان و جوانان کشور ماست، چرا که حماسه‌سازی‌های شهید فهمیده و دیگر فهمیده‌های این میهن‌اسلامی، ارزش‌های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد.

 رحیمی‌نژاد تاکید کرد: امروز نوجوانان و جوانان ما می‌توانند با الگوگیری از شهید فهمیده در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و دینی و برای پیشرفت جامعه‌اسلامی همانند دوران دفاع مقدس تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در پایان گفت: اينجانب ضمن قدردانی از زحمات مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش راین و گرامی‌داشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید محمد‌حسین فهمیده و ادای احترام به ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را به این قشر آینده‌ساز تبریک عرض نموده و امیدوارم این شجره طیبه که از بهترین فرزندان کشور تشکیل شده است، تحت پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله العالی) و در کنار خدمتگزارانشان در سازمان بسیج دانش‌آموزی نقشی اساسی در تداوم حیات پربرکت انقلاب‌اسلامی، همراه با سایر اقشار بسیج ایفا نمایند.

انتهای پیام/ تاج‌الدینی 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از