حالت تاریک
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار:

دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان انار راه‌اندازی می‌شود

دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان انار راه‌اندازی می‌شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت: با پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی دستگاه سی‌‌تی‌‌اسکن مشکل بعد مسافت تا رفسنجان برای همشهریان رفع خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از پایگاه خبری انار ما؛ تقی‌پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت: خوشبختانه با حضور وزیر کشور در شهرستان انار بیمارستان ولی‌عصر(عج) شهرستان انار افتتاح گردید. اما با پیش‌بینی یکسری از مشکلات تاسیساتی با تاخیر دو سه هفته‌ای این موارد بر طرف شده‌اند، اورژانس، بخش‌های داخلی، اطفال، جراحی، زنان و اتاق عمل بطور کامل انتقال یافتند و شروع کار بیمارستان رسماً آغاز شد.

وی در ادامه افزود: کلنگ بیمارستان ولی‌عصر(عج) در سال ۱۳۹۳ زده شد و محل تامین اعتبارات این پروژه تماماً از سمت وزارت بهداشت بوده، از شروع این پروژه تا به امروز ۱۶۰ میلیارد هزینه بود که حدودا ۳۰ میلیارد صرف خرید تجهیزات بیمارستان شده است.

 

تقی پور اظهارکرد: مساحت ساختمان ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع، محوطه هزار و ۶۰۰ متر مربع و کل مجموعه بیمارستان ۵ هزار و ۱۰۰ متر مربع است و مجوز این بیمارستان ۴۲ تختخوابی که شامل بخش‌های «اطفال، داخلی، جراحی زنان و زایمان و عمومی»است تمام بخش‌های نامبرده بجز آزمایشگاه و دیالیز انتقال یافتنده‌اند.


این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: خبر خوشی را امروز به همشهریان گرامی بدهم دستگاه سی آرم با پیگیری‌های انجام شده در حال راه‌اندازی است و عمل‌های ارتوپدی که نیاز به دستگاه سی آرم دارد مجوزش گرفته و در انار انجام خواهد شد. و عمل‌های گوش، حلق، بینی، چشم پزشکی که دستگاهش خریداری وموانعش برطرف شده است امروز می‌توانیم در خدمت همشهریان در بخش چشم پزشکی هم باشیم.

تقی پور در مورد دستگاه سی‌تی‌اسکن بیان کرد: در مورد دستگاه سی‌تی‌اسکن لازم است عرض کنم با پیگیری‌های امام جمعه حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی و فرماندار با حضور در وزارت بهداشت توانستند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن جذب کنند و این اعتبار به حساب دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان واریز شده است.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت: همینجا لازم است از محمدی ریاست دانشگاه علوم‌ پزشکی بابت حمایت‌ها و پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن تشکر کنم و بنده خوش‌بینم با حمایت‌های دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان این خواهد شد و این بعد مسافت راه از پیش روی همشهریان برخواهد داشت.

 

انتهای خبر/
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از