حالت تاریک
با مشارکت 18 ورزشکار؛

مسابقات شطرنج آتش‌نشانان کرمان برگزار شد

مسابقات شطرنج آتش‌نشانان کرمان برگزار شد

مدیرعامل سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان از برگزاری مسابقات شطرنج آتش‌نشانان کرمان با حضور ١٨ ورزشکار آتش‌نشان در محل خانه شطرنج کرمان خبر داد.

به گزارش راه آرمان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی؛ ابراهیم بابائی با بیان اینکه این مسابقات به‌صورت دوره‌ای و به‌مدت یک روز انجام شد، هدف از برگزاری این مسابقات را، ترویج ورزش‌‌، ارتقای سطح سلامت روحی و فکری، افزایش نشاط اجتماعی و بالابردن قدرت تصمیم‌گیری و خلاقیت در بین کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان دانست.

 مدیرعامل سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان این نهاد را به‌عنوان یک سازمان‌ ورزش‌مدار یاد کرد و افزود: این سازمان برای آمادگی روحی و جسمانی آتش‌نشانان و نیروهای امدادونجات خود، برنامه مدون و اجرا شده دارد؛ طوری‌که آتش‌نشانان در رشته‌‌های ورزشی مورد علاقه خود، همه‌روزه در حال اجرای تمرین و مسابقه هستند و از ابتدای امسال نیز تاکنون چندین رویداد رقابتی در سازمان آتش‌نشانی برگزارشده است.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، با حضور رامین امیرمداح، معاون مالی‌واقتصادی شهردار، و محمدرضا نخعی، مدیر حراست شهرداری کرمان، و اعلام نفرات برگزیده در این مراسم، خبر داد.

شایان ذکر است در این مراسم، مصطفی پورشیخعلی، جعفر حسین‌خانی و محمد سلطانی، به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند و با اهدای لوح و جوایز از ایشان تجلیل شد.

 

انتهای خبر/ طهماسبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از