حالت تاریک
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

کرمانی‌ها چشم‌انتظار درخشش مجدد ورزشکاران پاراآسیایی

کرمانی‌ها چشم‌انتظار درخشش مجدد ورزشکاران پاراآسیایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۱۱ ورزشکار و مربی کرمانی به مسابقات پارا‌آسیایی هانگژو اعزام شدند، که امیدواریم بتوانند در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شوند.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ارتباط با وضعیت ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی به خبرنگار راه آرمان گفت: کرمان همچون سنوات گذشته در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ۱۹ نماینده دارد.

 

وی افزود: این ۱۹ نفر در بخش‌های مربی‌گری، سرپرستی و ورزشکاران با همراهی کاروان جمهوری اسلامی ایران به رقابت‌های هانگژو چین اعزام شدند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز کرد: این تعداد نفرات شامل ورزشکاران آسیایی، پارا‌آسیایی و مربیانی که این دو گروه را همراهی می‌کنند، هستند.

 

پاریزی مطرح کرد: رقابت‌های آسیایی روز گذشته به‌پایان رسید، متاسفانه نمایندگان استان کرمان در بخش تیمی و انفرادی موفق به کسب مقام و سکویی نشدند.

 

وی ادامه داد: ظرفیت‌های استان کرمان در رشته‌های ورزشی پاراالمپیکی و پاراآسیایی بسیار قوی است، در پاراالمپیک توکیو کرمان چهار نماینده داشت که توانست دو مدال طلا و یک مدال نقره را کسب کند، علاوه‌‌بر‌ اینکه برای استان ظرفیت خوبی بود، رتبه‌بندی کشور را هم در آن مسابقات بهبود بخشیدند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان مطرح کرد: تعداد ورزشکارانی که به این مسابقات اعزام شدند، به همراه مربیان ۱۱ نفر است که امیدواریم در این رقابت‌ها بتوانند رتبه کسب کرده و در سکوهای اول تا سوم بایستند.

 

پاریزی اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم استقبال شایسته‌ای از افتخارآفرینان مسابقات به‌عمل آوریم، همان‌گونه که در گذشته مسئولان ما نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشتند.

 

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته زهرا نعمتی و سعید افروز در رشته های تیراندازی و دو‌و‌میدانی موفق به کسب مدال طلا شدند، علاوه‌بر این ورزشکاران کرمانی در رشته فوتبال نابینایان یا گلبال هم موفق به کسب مدال شدند، که در این دوره هم امید بسیاری برای کسب مدال به‌ویژه در رشته پاراشنا داریم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ارتباط با برنامه های هفته تربیت بدنی در کرمان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳۸۸ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد.

 

انتهای خبر/س

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از