حالت تاریک
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان خبر داد:

کسب مقام اول و سوم یوگا توسط کرمانی‌ها

کسب مقام اول و سوم یوگا توسط کرمانی‌ها

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان کرمان گفت: بانوان استان کرمان در مسابقات یوگای قهرمانی کشور در یزد یک نشان طلا و یک برنز را از آن خود کردند.

به گزارش راه آرمان به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش و جوانان استان کرمان، امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از عملکرد مطلوب کمیته یوگای استان قدردانی کرد و گفت: ۱۰ نفر از اعضای منتخب استان که در لیگ‌ استانی رتبه اول را کسب کرده بودند، به این مسابقات اعزام شدند که خوشبختانه دو‌ مقام کشوری کسب و یک‌ نفر از ورزشکاران به تیم‌ملی دعوت شد.

 

وی اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری را مهم‌ دانست و افزود: هیئت ورزش‌های همگانی علاوه‌بر توسعه‌ ورزش عمومی بر تقویت ورزش قهرمانی تاکید دارد و تا مقدور بوده تیم‌های زیر مجموعه این هیئت به مسابقات کشوری اعزام شده اند.

 

 جعفری با اشاره به اینکه در توسعه ورزش قهرمانی استعدادها شکوفا می‌شوند؛ بیان کرد: بیتا يحيوی از رفسنجان به مربیگری شادی بمانی در سطح A نونهالان مقام اول رقابت‌ها را از آن خود کرد و بدین ترتیب به تیم منتخب تیم ملی راه پیدا کرد.

 

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان تصریح کرد: الهام ميرزامحمدی از رفسنجان به مربیگری شادی بمانی در سطح A جوانان مقام سوم را کسب کرد که کسب این مقام‌ها قابل تقدیر و تمجید است.

 

 تیم یوگا بانوان استان کرمان با ۱۰ ورزشکار، ۶ نفر از رفسنجان، ۲ نفر از جیرفت و ۲ نفر از شهربابک به مسابقات کشوری به میزبانی یزد اعزام شده بود.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از