حالت تاریک
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

اقدامات امپراتوری‌رسانه‌ای‌دروغین در راستای منافع اربابان آنان است

اقدامات امپراتوری‌رسانه‌ای‌دروغین در راستای منافع اربابان آنان است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:امپراتوری‌ رسانه‌ای‌ دروغین به‌دنبال منافع اربابان خود هستند و از هر مسئله کوچکی، کوهی از تبلیغات علیه کشورمان ایجاد می‌کنند.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ گفت: امپراتوری رسانه‌ای دروغین جریان استکباری صهیونیستی همواره تلاش دارد آنچه که اربابان آن‌ها عنوان می‌کنند را به‌عنوان نقاط مثبت در جامعه جهانی نشان دهند و بر علیه کسانی که مقابل جریان آنان است سیاه‌نمایی می‌کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصداق بار اقدامات امپراتوری رسانه‌ای دروغین را در اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه می‌بینیم، در جایی که نسل‌کشی و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان صورت می‌گیرد، تلاش امپراتوری رسانه‌ای دروغین دشمن این است که رژیم غاصب صهیونیستی را حق جلوه دهد و این‌گونه می‌خواهد عنوان کند که جنگ را جریان حماس آغاز کرده است.

وی بیان کرد: اما وقایع جنایت‌کارانه و اشغالگرانه سال ۱۹۴۸ رژیم صهیونیستی که در فلسطین اتفاق افتاده است و غصب زمین‌ها و کشتار بی‌رحمانه مردم این منطقه و سایر اقدامات صورت گرفته در این منطقه را در نظر نمی‌گیرند.

زاهدی عنوان کرد: تمامی جنایات سال‌های گذشته رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی موجب شده است فریاد اعتراضی فلسطین به جریان طوفان‌الاقصی کشیده شود و جریان رسانه‌ای استکبار، تمام جنایات و رویکرد رژیم غاصب صهیونیستی را کنار گذاشته است و تنها روز عملیات طوفان‌الاقصی را بزرگ می‌کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات سال گذشته امپراتوری رسانه‌ای دروغین استکبار جهانی در اغتشاشات کشورمان گفت: آنان با سر دادن شعار«زن، زندگی، آزادی» به‌گونه‌ای شرایط را عنوان می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران مخالف بانوان و ارتقا آنان است این در حالی است که امروز شاهد فعالیت بانوان کشورمان در سطوح مختلف هستیم؛ اما این نظام استکباری رسانه‌ای در مقابل بمباران‌های صورت گرفته و به ‌شهادت رسیدن بسیاری از زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه هیچ واکنشی نشان ندادند.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم هر چه جریان امپراتوری رسانه‌ای دروغین عنوان می‌کند، ضد آن درست است و خوشبختانه ملت عزیز ایران ماهیت این جریان رسانه‌ای را می‌دانند، و این مهم را نیز آگاه هستند که آنان به‌دنبال منافع اربابان خود هستند و از هر مسئله کوچکی، کوهی از تبلیغات علیه کشورمان ایجاد می‌کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از