حالت تاریک
مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان:

ائمه جمعه محور وحدت مردم و مسئولان هستند

ائمه جمعه محور وحدت مردم و مسئولان هستند

مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان گفت: ائمه جمعه محور وحدت و همدلی مردم و مسئولان خواهند بود و از این ظرفیت باید در مسیر حل مسائل و مشکلات جامعه بهره برد.

به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»؛ و به نقل دقیانوس؛ صبح امروز یکشنبه نشست مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان با امام جمعه شهرستان جیرفت پیرامون خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به عشایر و روستائیان در محل دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

 

ناصر احمدیوسفی مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان گفت: ائمه جمعه محور وحدت و همدلی مردم و مسئولان خواهند بود و از این ظرفیت باید در مسیر حل مسائل و مشکلات جامعه بهره برد.

 

احمدیوسفی افزود: به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، عشایر ذخایر انقلاب هستند انقلاب اسلامی به همه گروه‌ها و اقشار مردم تعلق دارد و عشایر شهدای گرانقدری در راه تقدیم انقلاب کردند.

 

وی با تأکید بر آئین‌نامه ساماندهی عشایر بیان کرد: این آئین‌نامه مصوبه هیأت وزیران است و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند به جامعه عشایری خدمات‌رسانی کنند، رویکرد اداره کل امور عشایر جنوب استان این خواهد بود تا با کمک ائمه جمعه مشکلات جامعه عشایری جنوب استان را از دستگاه‌های اجرایی مطالبه کنیم.

 

مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان مطرح کرد: عشایر یکی از مهمترین عوامل تولید کننده در حوزه گوشت قرمز، صنایع دستی و گیاهان دارویی در کشور است و در سخت‌ترین شرایط به تولید می‌پردازد و لازمه ارتقاء تولیدات عشایر حمایت از آنها خواهد بود.

 

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در این نشست اظهار کرد: استفاده از فرصت‌هایی که برای خدمت به وجود می‌آید باید همراه با برنامه‌ریزی و مجاهدت باشد که این موضوع در حوزه مدیریت امور عشایر جنوب کرمان دیده می‌شود.

 

امام جمعه جیرفت ضمن تشکر از خدمات اداره کل امور عشایر جنوب استان اضافه کرد: حضور در بین مردم و دلجویی از مردم خصوصاً جامعه عشایری زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم خواهد کرد و به دنبال رضایت‌مندی مردم یقیناً رضایت خداوند متعال می‌باشد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تارم ابراز کرد: مردم عشایر جنوب کرمان در بصیرت و ولایت‌مداری از سایر اقشار جلوتر هستند و همیشه در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی لازم را داشته‌اند و رسالت مدیران دولتی در قبال این قشر زحمتکش سنگین خواهد بود.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از