حالت تاریک
مسئول بسیج طلاب کرمان؛

ابهت اسرائیل در طوفان ‌الاقصی شکست

ابهت اسرائیل در طوفان ‌الاقصی شکست

مسئول بسیج طلاب کرمان گفت: ناموس اسرائیل ابهتش است که در طوفان الاقصی شکست.

به گزارش سرویس سیاسی راه آرمان به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ حجت‌الاسلام علی جعفری گفت: اتفاقی که در این ایام در سرزمین‌های اشغالی رقم خورد چیزی شبیه به معجزه بود و هیچ چیز نمی‌تواند این پیروزی بچه‌های فلسطین را کتمان کند؛ هیمنه و ابهتی که اسرائیل و رژیم صهیونیستی از خودش به نمایش گذاشته بود، دیگر وجود ندارد.

مسئول بسیج طلاب کرمان مطرح کرد: اسرائیل حاضر است به دلیل عقده‌گشایی از این شکست عظیم، کودکان فلسطینی را سلاخی کند و زنان و مردان بی‌گناه را بکشد؛ حاضر است آب و برق این سرزمین‌ها را قطع کند تا بتواند شکست هیمنه خود را بپوشاند.

وی افزود: با این حال عده‌ای می‌گویند که اسرائیل غافل‌گیر و مظلوم واقع شده است در حالی‌ که در طول تاریخ اصلا چیزی به‌ عنوان رحم و خویشتن‌داری در وجود اسرائیل مشاهده نمی‌کنیم.

مسئول بسیج طلاب کرمان بیان کرد: با نگاهی به تاریخ و جنایات ضبط شده رژیم صهیونسیتی در روستای دیر‌ یاسین ملاحظه می‌کنیم که بیش از ۳۰۰ نفر را قتل‌عام کردند و ۵۴ کودک را از بلندی به زمین انداختند و اجساد این کشته‌ها را در چاه‌های آب آشامیدنی روستای دیر یاسین انداختند؛ آیا می‌توان قبول کرد که اسرائیل خویشتن‌داری می‌کند؟

وی ادامه داد: قصابِ اتفاقاتی که در صبرا و شتیلا افتاد اعم از قتل‌عام، تجاوز، مثله کردن اجساد، که کم‌ترین آمار شهدای آن ۱۵۰۰ و بیش‌ترین آمار ۳۵۰۰ نفر بیان شده، اسرائیل است.

حجت‌الاسلام جعفری مطرح کرد: آن‌ها در این چند روز در غزه این همه جنایت را مرتکب شدند تا ثابت کنند قدرت برتر و شکست‌ناپذیر هستند؛ ناموس اسرائیل ابهتش است که یکی دو روزه شکسته شد؛ این امر نه توسط ایران، لبنان و یا سوریه بلکه توسط یک گروه فلسطینی انجام شد.

وی عنوان کرد: اگر معتقد باشیم که شاخ اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه شکست، اکنون دنیا صدای شکسته شدن کمر اسرائیل را در عملیات طوفان الاقصی می‌شنود.

مسئول بسیج طلاب کرمان تصریح کرد: در این ایام اسرائیل چندین شکست را متحمل شد؛ اولین شکست، شکست اطلاعاتی است که با وجود کمک‌های ایالات متحده آمریکا از پول مالیات‌دهندگان آمریکایی به شبکه‌های اطلاعاتی رژیم اشغال‌گر، اسرائیل غافل‌گیر شد و آبروی سیستم اطلاعاتی آن در این حملات رفت.

وی گفت: دومین شکستی که اسرائیل متحمل شد در حوزه دفاعی است؛ در جنگ ۳۳ روزه بهانه اسرائیل این بود که دو اسیر اسرائیلی و صهیونیستی در دست حزب‌الله است و باید برویم این دو را آزاد کنیم و همیشه شعار می‌داد که ما کم کشته می‌دهیم اما حالا در یکی دو روز چند صد اسیر و کشته از صهیونیست‌ها توسط فلسطینی‌ها گرفته شده است.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: فلسطینی‌ها با پاراگلایدر وارد سرزمین اشغالی شدند، مگر سرعت پاراگلایدر چقدر است؟، پس نمی‌شود به گنبد آهنینی که همیشه به‌ آن‌ می‌بالیدند اعتماد کرد.

وی مطرح کرد: شکست دیگری که در طوفان الاقصی برای اسرائیل باید متذکر شویم این است که حامیان اسرائیل دیگر به اسلحه‌های ساخت اسرائیل اعتمادی ندارند؛ کشورهایی که امنیت خود را به رژیم اشغال‌گر گره زده بودند، اکنون با خود می‌گویند، اسرائیلی که نمی‌تواند از خودش دفاع کند چگونه می‌خواهد از ما دفاع کند؟

مسئول بسیج طلاب کرمان عنوان کرد: قصه طوفان الاقصی چیز دیگری است و غیر از جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه است؛ نکته بسیار مهم در این جنگ، بالا بردن سوادرسانه‌ای است.

وی ادامه داد: شاید رژیم اشغال‌گر در جنگ میدانی شکست خورده باشد اما هنوز امپراطوری رسانه‌ای دنیا در اختیار صهیونسیت بوده و ممکن است رژیم اشغال‌گر با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارد مظلوم‌نمایی کند و مردم باور کنند، این امر به ضرر جبهه مقاومت است و باید مواظب باشیم‌.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: مگر به شهرک‌نشینان صهیونسیت اعلام نشده بود که اگر اعتقاد دارید که باید جان خود را حفظ کنید، با زبان خوش سرزمین غصب شده را پس دهید و برگردید؟

وی گفت: یهود ساکن در فلسطین با یهود در اقصی نقاط فرق دارد، آن یهودی که در خانه فلسطینی نشسته است چه مسلح باشند و چه غیرمسلح، در این غصب مقصر است؛ باید مواظب شبهه قدیمی که ما در ایران هستیم و ما را چه به فلسطین اشغالی؟، باشیم.

مسئول بسیج طلاب کرمان ادامه داد: این شبهه، شبهه خطرناکی است و باید جواب دهیم که ما کاری با آن‌ها نداریم بلکه آن‌ها با ما کار دارند؛ چه شد آن شهید عزیزمان و دانشمند هسته‌ای اردشیر حسین‌پور؟ شهید عزیزمان مجید شهریاری را چه کسی ترور کرد؟ مصطفی احمدی‌روشن، مسعود علی‌محمدی و داریوش رضایی را چه کسی از ما گرفت؟ دانشمند نخبه ایرانی محسن فخری‌زاده را چه کسی با آن اسلحه ماهواره‌ای ترور کرد؟

وی در ادامه مطرح کرد: یکی از مظاهر وحدت اسلامی در این ایام حمایت از غزه است؛ نگویید آن‌ها اهل‌سنت هستند، اگر کسی به وحدت اسلامی لطمه بزند خواه ناخواه سرباز اسرائیل است و یا در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید بگوییم یک فرد نادان و جاهل است.

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: مواظب باشیم و پیروزی فلسطین و شکست هیمنه اسرائیل را مدام متذکر شویم، پیروزی از آنِ حزب‌الله است چون این وعده الهی است که، فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ و این سنت الهی را داریم می‌بینیم.

وی افزود: عده‌ای به سخن رهبرمان عزیزمان که فرمودند اسرائیل رو به زوال است می‌خندیدند و می‌گفتند که اسرائیل با فشار یک دکمه می‌تواند ایران را نابود کند اما اکنون سنت الهی و هیمنه و ابهت پوشالی این رژیم اشغال‌گر را مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام جعفری در پایان عنوان کرد: وظیفه‌ای که امروز از دست ما برمی‌آید دعا در حق مبارزان مظلوم و ملت محاصره کشیده غزه است.

انتهای خبر/کارگرزاده 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از