حالت تاریک
مسئول سازمان راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان:

اعزام بیش از ۴‌هزار دانش‌آموز کرمانی به راهیان‌نور

اعزام بیش از ۴‌هزار دانش‌آموز کرمانی به راهیان‌نور

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان از اعزام ۴ هزار و ۳۸۴ دانش‌آموز استان کرمان به اردو راهیان نور در سال‌جاری خبر داد.

غلامعباس نکونام در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ در خصوص اعزام کاروان‌ها به مناطق یادمان عملیات دفاع مقدس در سال‌جاری گفت: امسال علاوه بر اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات، اعزام کاروان‌های اقشار مختلف بسیج را خواهیم داشت.

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اعزام دانش‌آموزان دختر از تاریخ ۱۵ آبان‌ماه تا ۱۰ آذرماه و اعزام دانش‌آموزان پسر از تاریخ ۱۰ آذرماه لغایت ۲۳ آذرماه خواهد بود و در مجموع اعزام ۴ هزار و ۳۸۴ دانش‌آموز استان کرمان را خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه همچنین در بازه زمانی عنوان شده هزار نفر از خواهران و برادران فرهنگی به‌صورت جداگانه به مناطق یادمان عملیات اعزام می‌شوند، عنوان کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی اعلام شده، اعزام اقشار را خواهیم داشت.

 

نکونام اظهار کرد: از اواخر بهمن‌ماه لغایت ۱۲ اسفندماه اعزام دانشجویی و از ۱۲ اسفندماه تا ۲۲ اسفندماه نیز اعزام محلات و خانوادگی را خواهیم داشت.

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه تأثیر اردوهای راهیان نور بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: برگزاری راهیان نور، کار عظیم فرهنگی است و مطمئنا با حضور دانش‌آموزان در یادمان عملیات دفاع مقدس، تأثیر فرهنگی و معنوی حضور شهدا در زندگی دانش‌آموزان در سطوح مختلف را می‌توانیم شاهد باشیم.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از