حالت تاریک
با حضور مسئولان لشکری و استانی انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه پایگاه‌های اسوه استان‌کرمان با حضور ۶۱پایگاه

افتتاح نمایشگاه پایگاه‌های اسوه استان‌کرمان با حضور ۶۱پایگاه

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نمایشگاه پایگاه‌های اسوه استان دستاوردهای ۶۱ پایگاه خواهران و برادران را بر اساس ۱۱ محور خدمات‌رسانی مردم‌یاری و مردم باوری به نمایش گذاشته‌‌ شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ صبح امروز آئین افتتاحیه نمایشگاه پایگاه‌های اسوه استان کرمان در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سردار ضیاء‌الدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، حیدر بابا‌احمدی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

 

 سردار محمدعلی نظری در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از نمایشگاه پایگاه‌های اسوه استان کرمان گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای ۶۱ پایگاه خواهران و برادران را بر اساس ۱۱ محور خدمات‌رسانی مردم‌یاری و مردم باوری به نمایش گذاشته‌‌ شده است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این نمایشگاه چند روز ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه به این منظور است تا مردم اقدامات انجام شده را در پایگاه‌ها و محلات شاهد باشند.

 

وی بیان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه همایش مسجد و تجلیل از فعالان مسجد در سند چشم‌انداز انقلاب برگزار می‌شود چرا که باید به محله تراز انقلاب اسلامی برسیم، محله‌ای که در آن به مسائل اقتصادی، اجتماعی، فقر و معیشتی حل شده باشد که از طریق محورهای ۱۱ گانه پایگاه‌های بسیج و با کمک محله و ائمه جماعات این مهم انجام می‌شود.

 

سردار نظری با تاکید بر اینکه مساجد فعالیت‌های خود را برای کمک به مردم از محرومیت‌زدایی تا انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبیینی انجام دهند، اظهار کرد: امیدواریم با انجام چنین اقداماتی و نمایش دستاوردها بتوانیم بخش کوچکی از خدمات و مجاهدت‌های بسیجیان را به نمایش بگذاریم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص مرحله کشوری پایگاه‌های اسوه تصریح کرد: هر استان دو سهمیه برای ورود به مرحله کشوری دارد که بر اساس امتیازات تعداد پایگاه‌ها بالاتر هم می‌رود.

 

 وی با اشاره به اینکه نمایشگاه به‌مدت چهار روز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: آثار پایگاه‌ها در عرصه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد زود بازده و همچنین برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تبیینی است؛ همچنین استعدادیابی و پرورش افرادی که خلاقیت‌های علمی در عرصه ساخت پهباد، هواپیما، نورافکن‌ها و... در پایگاه‌ها انجام می‌شود را در این نمایشگاه مشاهده می‌شود.

 

انتهای خبر/م 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از