حالت تاریک
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان

امنیت، حربه صهیونیست‌ها برای تبلیغ قدرت پوشالی

امنیت، حربه صهیونیست‌ها برای تبلیغ قدرت پوشالی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان گفت: رژیم صهیونیستی با تبلیغات گسترده خود تنها ترس در جامعه جهانی ایجاد کرده و قدرت دروغین خود را بر افکار جامعه جهانی تحمیل کردند، حال آنکه تنها یک توهم پوشالی و زودگذر بود.

سعید ایرانمنش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان در ارتباط با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر غیرقابل ترمیم بودن شکست رژیم صهیونیستی به خبرنگار راه آرمان گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده ما به بنی‌اسرائیل دو مرتبه قدرت دادیم.

 

وی افزود:بنا بر این آیات، بار اول آنها در زمین فساد کرده و ما نیروهایی را فرستادیم تا آنها را در خانه‌هایشان جستجو کرده و برآنها غالب شوند، این آیه مربوط به قوم یهود در زمان پیش‌از ظهور اسلام است.

 

ایرانمنش یادآور شد: در قسمت دوم آیه می فرماید، ما بنی‌اسرائیل را از ضعف خارج کرده، به آنها اموال و فرزندانی می‌دهیم تا به قدرت برسند، آنها دوباره در زمین فساد می‌کنند که خداوند می‌فرماید ما نیروهای خود را می‌فرستیم تا آنها را از مساجد و عبادتگاه‌هایشان بیرون بکشند، آنها را زیر‌و‌رو می‌کنیم، زیر‌و‌رو کردنی بسیار سخت.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان ابراز کرد: تعدادی از مفسران، با توجه به این آیات معتقدند که متن این آیات در ارتباط با رژیم صهیونیستی است، بنابراین از مدتها قبل این مفسران منتظر چنین روزی بودند.

 

وی ادامه داد: البته رهبر معظم انقلاب در چندین نوبت متوالی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید که بخواهد برای امت اسلامی و نظام اسلامی ایران طرح نقشه کند.

 

ایرانمنش عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت پس از سالها جنگ که در ابتدا با سنگ بود و اکنون آنها مسلح شدند؛ انجام شد، در این مرحله همه چیز متفاوت بود و جریان مقاومت آغازگر این نبرد بود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با این حمله خود همه تبلیغات واهی و پوشالی دشمن را که تنها بر غیرقابل نفوذ بودن و گستره امنیتی موساد تاکید داشت، به یک‌باره از بین برد.

 

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت توانست در غزه که از دو طرف در محاصره دشمن صهیونیستی بود، چنین حمله ای را آغاز کند، در تمام مدت عمر این رژیم منحوس کشتار صهیونیست‌ها در حد کشتار این چند روز اخیر نبود و آنها به معنی واقعی کلمه غافلگیر شده و سرویس‌های اطلاعاتیشان شوکه شدند.

 

ایرانمنش گفت: رژیم صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی آن با تبلیغات گسترده خود تنها ترس در جامعه جهانی ایجاد کرده و قدرت دروغین خود را بر افکار جامعه جهانی تحمیل کردند، حال آنکه تنها یک توهم پوشالی و زودگذر بود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این حرکتی را که نیروهای مقاومت آغاز کردند، ادامه دار باشد و در نهایت به پیروزی جبهه مقاومت ختم شده و رژیم صهیونیستی نابود شود.

 

انتهای خبر/ س

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از