حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

بهینه‌سازی زیر ساخت‌های محله جیرفت لازم است

بهینه‌سازی زیر ساخت‌های محله جیرفت لازم است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: بهینه‌سازی زیر ساخت‌های فرهنگی در محله‌های جیرفت لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری راه آرمان«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از سه سرای محله در جیرفت بازدید کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به همراه ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، از سه سرای محله در شهر جیرفت بازدید کرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی در حاشیه بازدید از سه مرکز فرهنگی در حال ساخت ضمن تأکید بر ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها در محله‌های شهر جیرفت تسریع در تکمیل این پروژه‌ها با مشارکت مردم خبر داد.

 وی ضمن تشکر از همکاری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هدف از ساخت این مجموعه‌ها را ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها در مناطق مختلف شهری و کمتر برخوردار دانست.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: این موضوع در قالب پروژه‌های بازآفرینی شهری کمک فراوانی به سطح دانش مردم به خصوص حوزه فرهنگی در محلات مختلف خواهد کرد.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی افزود: این مراکز با رویکرد فرهنگی احداث شده و شامل سرای محله، کتابخانه، سالن آمفی‌تئاتر، کارگاه آموزشی، واحد سمعی بصری و سالن مطالعه هستند.

 وی اظهار کرد: سرای محله‌ها پس از تکمیل جهت فعالیت‌های فرهنگی و هنری با تجهیزات در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با ابراز امیدواری تسریع در بهره‌برداری از سه سرای محله در این بازدید مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات پیشرو تأمین نیاز مالی این پروژه‌ها است که می‌توان با توجه به نوع و کارکرد پروژه‌ها با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مردم کارها را پیش برد و سه مرکز یاد شده تکمیل و هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

 

انتهای خبر/ امیری

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از